خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یک کارآفرین برتر گفت: با سخت‌تر شدن شرایط اقتصادی عملکرد استارتاپ‌ها مفیدتر واقع شده و بیشتر دیده می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب، روبن غنی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون برگزاری سومین رویداد استارتاپ ویکند قوچان عنوان کرد: حدود 4 الی 5 سال است که برگزاری استارتاپ‌ها شکل گرفته و استقبال تاکنون بسیار افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: اکنون با وجود ایده‌های متنوعی که ارائه می‌شود، مشکلی در زمینه ایده نیست بلکه در بحث اجرایی شدن این ایده‌هاست که مشکلات بسیاری وجود دارد.

این کارآفرین برتر بیان کرد: امروز با وجود بستری که برای کارآفرینان فراهم است، افراد ملزم به ادامه رشته تحصیلی خود در بازار کار نیستند و برای هر فرد گزینه‌های کارآفرینی نو و جدید بسیاری وجود دارد.

غنی‌پور اظهار کرد: مشکلی که در برگزاری چنین استارتاپ‌هایی از جمله استارتاپ ویکند قوچان وجود دارد، حمایت و آماده‌سازی اولیه شرکت‌کننده‌ها است. یعنی قبل از معرفی صحیح چنین رویدادی از افراد ایده می‌خواهند.

وی ادامه داد: فردی که تاکنون در چنین فضایی نبوده، اولین ایده‌ای را که به ذهن خود می‌رسد، بیان می‌کند؛ در حالی که اگر تیمی شکل نگیرد نمی‌توان ایده کارآمدی ارائه داد.

این کارآفرین برتر خاطرنشان کرد: به دلیل وجود مشکلات اقتصادی که اکنون در جامعه وجود دارد برگزاری رویدادهایی از جمله استارتاپ‌ها، کمک کننده به بهبود فضای اقتصادی کشور است.

غنی‌پور عنوان کرد: امروز به دلیل وجود زمینه‌ها و بسترهایی که در دنیای کسب و کار وجود دارد، ساختن پول و کسب درآمد مقوله بسیار ساده‌ای شده است.

وی افزود: عموم مردم تصور می‌کنند، کسب درآمد بسیار دشوار است اما فعالیت و کسب درآمد در حوزه فناوری، بسیار ساده بوده درحالی که خرج کردن آن درآمد، بسیار دشوار است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید