خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس دانشگاه گیلان با بیان اینکه برنامه جامع کارآفرینی در دانشگاه گیلان تدوین شده است گفت: عناصر و اجزای نوآوری در دانشگاه نیازمند حمایت دولت است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، احمد رضی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با محوریت آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری در استانداری گیلان اظهار داشت: دو شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه گیلان مشغول به فعالیت هستند.

رییس دانشگاه گیلان با بیان اینکه شورای صنعت با مشارکت دانشگاه گیلان و صاحبان صنایع تشکبل شده است عنوان داشت: شورای صنعت در دانشگاه گیلان دارای 8 کارگروه است.

وی با اشاره به اینکه در همایش‌های مختلف دانشگاه گیلان فن بازار راه اندازی می‌شود خاطرنشان کرد: برای دانشجویان مقطع لیسانس در این دانشگاه طرح کارپذیری در نظر گرفته شده است.

رضی با تاکید بر اینکه برنامه جامع کارآفرینی در دانشگاه گیلان تدوین شده است اظهار داشت: عناصر و اجزای نوآوری در دانشگاه نیازمند حمایت دولت است تا بتواند روند رو به رشدی را طی کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه ساختار پارک‌های علم و فناوری استان گیلان با استان‌های دیگر متفاوت است افزود: 271 شرکت فناور در استان گیلان فعالیت دارند.

علی باستی با اشاره به اینکه در سال 96  شرکت‌های مستقر در پارک علم و ف‌ آوری 39 میلیارد تومان درآمد داشتند عنوان داشت:  50 درصد این شرکت‌ها در زمینه کارهای مهندسی مشغول به فعالیت هستند.

رییس پارک علم و فناوری استان گیلان با بیان اینکه 11 درصد از شرکت‌های دانش بنیان استان در زمینه کشاورزی و 3 درصد در زمینه گردشگری فعالیت دارند ابراز داشت: سهم استان گیلان از شرکت‌های دانش بنیان کشور 1.1 درصد است.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با اشاره به اینکه تمرکز شرکت‌های دانش بنیان استان گیلان در شهرهای رشت و انزلی است بیان داشت: متمرکز شدن شرکت‌های دانش بنیان در دو شهر استان گیلان مناسب نیست.

باستی با بیان اینکه نیازمند کمک‌های مالی دولت به پارک علم و فناوری استان گیلان هستیم خاطرنشان کرد: استان گیلان ظرفیت‌های لازم در زمینه مهاجرت معکوس را دارد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید