خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مسئول اجرایی unwto در دبیرخانه اجلاس گردشگری گفت: همزمان با برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری استارت‌آپ حوزه گردشگری وصنایع دستی در همدان برگزار می شود .


به گزارش کار آفرین ناب به نقل از دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری، مصطفی عزیزیان افزود: این استارت‌آپ فرصت استثنایی ارائه محصولات، خدمات نوآورانه به اعضای سازمان گردشگری میهمان در اجلاس که شامل فعالان، متخصصان و سرمایه‌گذاران بین‌المللی حوزه گردشگری هستند را فراهم خواهد کرد.

وی بیان کرد: این رویداد در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و زمینه‌سازی برای ایجاد کسب‌وکارهای نوپا، به عنوان نخستین استارت‌آپ گردشگری در استان و به منظور ارائه راه‌حل نوین در رونق گردشگری برگزار می‌شود.

عزیزیان ادامه داد: خلق ایده، کشف فرصت‌های ناب و ایجاد فرصت اشتغال، از دیگر اهداف این استارت‌آپ است که به همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری استان، شرکت سیاحتی علیصدر، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی همدان و مرکز رشد دانشگاه بوعلی‌سینای همدان در آبان‌ماه جاری در همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه استارت‌آپ‌ها فضای نوینی را در اقتصاد کشور تعریف کرده‌اند، یادآور شد: شکل‌گیری استارت‌آپ‌ها بر پایه ایده‌پردازی، خلاقیت و نوآوری یک فرد یا تیم انجام می‌شود.

عزیزیان شروع یک کسب‌وکار با کمترین سرمایه و اجرای گام به گام آنها را  یکی از مزایای استارت‌آپ‌ها دانست و افزود: رشد سریع استارت‌آپ‌ها اشتغالزایی بسیاری را به همراه دارد که این امر در بلندمدت موجب توسعه اقتصادی کشور خواهد شد.

مسئول کمیته علمی در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری با بیان اینکه یک استارت‌آپ تنها با خلق ایده‌ای نوآورانه و خلاقانه آغاز می‌شود، گفت: شکل‌گیری یک ایده با تحقیقات اولیه، مطالعات بازار و سرمایه اندکی قابل توسعه است و این فرصت این بار به بهانه برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان رقم خواهد خورد .

وی با بیان اینکه این مفهوم از کارآفرینی به روش نوین است که با فناوری و نوآوری در آمیخته شده و با یک مدل کسب‌وکار نوین به ایجاد ارزش می‌پردازد، تصریح کرد: تحقیق و توسعه بیشترین نقش را در شکل گیری ایده‌های نوآورانه و موفقیت استارتاپ‌ها بازی می‌کنند.

گفتنی است؛ شتاب‌دهنده‌ها تسهیل‌گر و توسعه‌دهنده کسب‌وکار و کارآفرینی هستند که با هدایت صاحبان ایده و نیز حمایت‌های مالی، کارآفرینی را تسهیل می‌بخشند و نیز از طریق حمایت‌های لازم در زمینه فنی، علمی، فکری، حقوقی و مالی موجب رشد و توسعه استارت‌آپ‌ها خواهند شد پس لازم است این فرصت که از ۲۱ آبان‌ماه همزمان با برگزاری اجلاس جهانی برای همدان ایجاد می‌شود، از نگاه علاقمندان غنیمت شمرده شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید