خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» به علت استقبال مخاطبان از بخش‌های مختلف آن، تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت»، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید شد وعلاقمندان به شرکت در این رویداد تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۷ مهلت دارند تا آثار خود را در بخش‌های ایده بازار، رسانه‌های دیداری و شنیداری، ادبیات، رسانه‌های دیجیتال، هنرهای تجسمی، کاریکاتور و دانش‌آموزی به دبیرخانه ارسال کنند.

"ایران ساخت" که دور نخست آن در سال ۹۵ با شعار «فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی» و با هدف جریان‌سازی در حمایت از تولید ساخت داخل و دانش بنیان برگزار شد، یک جشنواره ملی، فرهنگی و هنری به شمار می‌آید که از سوی ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی برگزار می‌شود.

«جریان‌سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری‌سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی» اهدافی است که در این دوره دنبال می‌شود. «ایران ساخت» تلاش می‌کند تا تحول لازم برای تحقق اقتصاد دانش بنیان را در فرهنگ عمومی ایجاد کند. این رویداد با کمک ابزارهای فرهنگی، هنری و هنرمندان در مسیر تحقق فرهنگ‌سازی و ترویج اقتصاد دانش‌بنیان و کمک به بازارسازی محصولات داخلی گام بر می‌دارد.

 ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار و بخش دانش آموزی، بخش‌های مختلف این دوره هستند که با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» در دی‌ماه سال جاری برپا می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علاقمندان برای دریافت فراخوان جشنواره می توانند به www.iransakht.ir مراجعه کنند.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید