خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با وجود ظرفیتهای آذربایجان شرقی در حوزه علم و فناوری ، سهم این استان از شرکتهای دانش بنیان کشور هم اکنون تنها حدود دو و شش دهم درصد است.


به گزارش کارآفرین ناب ، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت : از 3هزار و 500 شرکت دانش بنیان ثبت شده در کشور حدود 90 شرکت در استان فعالیت میکند.
سهم کم آذربایجان شرقی از شرکتهای دانش بنیان کشوردکتر عبدالرضا واعظی با اشاره به برنامه های جدید این پارک برای افزایش کمی و کیفی شرکتهای دانش بنیان در آذربایجان شرقی ، توسعه زیست بوم کارآفرینی در استان برای افزایش شرکتهای نوپا و فناور را از جمله این برنامه ها ذکر کرد.
وی ادامه داد : با افزایش تعداد شرکتهای جدید نوپا ، شمار شرکتهایی که از بین آنها به مرحله دانش بنیان میرسند نیز افزایش می یابد.
وی حمایت همه جانبه از شرکتهای نوپا برای افزایش توانمندی ، مهارت و فناوری این شرکتها و تجاری سازی محصولات آنها را از دیگر برنامه های پارک علم و فناوری استان برای تبدیل آنها به شرکتهای دانش بنیان اعلام کرد.
واعظی با اشاره به مشکل طولانی شدن ارزیابی صلاحیت شرکتهای دانش بنیان در آذربایجان شرقی از افزایش تعداد کارگزاران برای تسریع در روند بررسی صلاحیت این شرکتها در استان خبر داد.
رئیس پارک علم و فناوری استان همچنین گفت : در کنار سیاستگذاری و برنامه ریزی برای افزایش تعداد شرکتهای دانش بنیان ، توجه به کیفیت این شرکتها نیز مدنظر است تا شرکتهای دانش بنیان موفق باشند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید