خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نماینده مردم شهرستانهای فردوس، بشرویه ، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: کارآفرینی در بخش زغال سنگ باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، نماینده مردم شهرستانهای فردوس، بشرویه ، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در طبس گفت: در استان سه دانشگاه فنی و حرفه ای در شهرهای بیرجند، طبس و فردوس وجود دارد و 80 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه مشغول به کار می شوند.

امیرحسنخانی افزود: حوزه زغال سنگ کمک خوبی به استان و شهرستان دارد و لازم است بخش کارآفرینی زغال سنگ و تربیت نیروی متخصص در این زمینه مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی گفت: در بخش صنایع دستی و گردشگری نیز دختران هنرمندی درطبس هستند که نیاز به آموزش فنی دارند و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا در بودجه 98 به این بخش توجه بیشتری شود.

فرماندار ویژه طبس نیز در این دیدار توجه به افزایش رشته های مرتبط به حوزه گردشگری، معدنی و جوار ریلی را مهم دانست و خواستار افزایش رشته های مرتبط با فنی وحرفه ای خواهران و برادران در این شهرستان شد.

طلائی مقدم افزود: ارتقای آموزش نیروی انسانی در رشته های فنی وحرفه ای امری ضروری است که امید داریم دراین سفر زمینه این مهم نیز مرتفع گردد.

 صالحی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز در جلسه جمع بندی سفر به طبس گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای یک دانشگاه ویژه است که در بخش اشتغال نقش مهم و مؤثر خود را ایفا کرده است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبرمعظم انقلاب در خصوص لزوم توجه به آموزش عالی افزود: رهبرمعظم انقلاب فرمودند آموزش عالی باید هدفمند شود و ما نیز سعی کرده ایم دراین مسیر حرکت کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید