خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از برگزاری رویداد کارآفرینی اشتغال و اقتصاد با پشتیبانی مالی بانک ملی کشور تا ۴۵ روز آینده در استان خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، بهمن حسین‌زاده در جمع مدیران مراکز رشد دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار داشت: شورای راهبری اقتصاد دانش بنیان در استان با هدف تقویت مراکز رشد واحدهای فناوری دانش بنیان و هدایت اقتصادی آن تشکیل می‌شود.

وی افزود: ایجاد اشتغال و تولید ثروت و درآمد برای فارغ التحصیلان دانشگاهی هدف اصلی استفاده از ظرفیت مراکز رشد علم و فناوری است و برگزاری استارتاپ‌ها زمانی موفق و باارزش است که منجر به جذب سرمایه، ایجاد بازار عرضه و گشایش در عرصه‌های تولید و فروش باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از برگزاری رویداد کارآفرینی اشتغال و اقتصاد با پشتیبانی مالی بانک ملی کشور تا 45 روز آینده در استان خبر داد و گفت: تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و تجارب واحدها و مراکز رشد در برگزاری رویدادها باید مورد توجه قرار گیرد.

حسین‌زاده با اشاره به پیگیری مصوبات سفر اخیر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان اردبیل بیان کرد: نباید از اختیارات و ظرفیت استاندار اردبیل به عنوان نماینده عالی دولت در استان برای تحقق کامل مصوبات سفر مقامات دولت استان غافل شد.

وی از ایجاد ستاد تسهیل فعالیت‌های مراکز رشد در استان خبر داد و گفت: با هدف رفع موانع دریافت تسهیلات و مشکلات پیش روی واحدهای فناور و مراکز رشد، ستاد تسهیل در استان تشکیل می‌شود و مصوبه دولت و قوانین مجلس که بر حمایت از واحدهای فناوری ، مراکز رشد و پارک علم و فناوری تاکید دارد، پشتیبان حقوقی تصمیم‌های این ستاد خواهد بود.

رئیس مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت این مرکز اظهار کرد: تسهیلات بانکی به مبلغ 60 میلیون تومان با نرخ بانکی چهار درصد و سه سال تنفس به هریک از واحدهای فناوری پرداخت می‌شود.

صلاحی تصریح کرد: واحدهای فناوری که در مرکز رشد مستقر می‌شوند علاوه بر استفاده از تسهیلات بانکی از خدمات نظارت و مشاوره رایگان، شرکت در نمایشگاه‌ها، خدمات آزمایشگاهی با تخفیف 50 تا 100 درصد، مشاوره‌های بیمه، مالیات، ثبت شرکت و انشعابات آب و برق و گاز و اینترنت رایگان بهره‌مند می‌شوند و مراکز رشد این دانشگاه استعداد استقرار 80 واحد فناوری را داراست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید