خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: با همت پرسنل آموزشی و علمی دانشگاه سما استان اردبیل به عنوان مرکز استارت‌آپ‌های سما انتخاب شد که در این زمینه برنامه ما برای هم‌افزایی پیاده‌سازی اکوسیستم کارآفرینی در دانشگاه‌های آزاد و سمای اردبیل است.

به گزارش کارآفرین ناب به قل از خبرگزاری تسنیم، اسحاق رسولی در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: باتوجه به اینکه دومین استارتاپ سما از 23 تا 25 آبان ماه در اردبیل برگزار و با اعلام تیم‌ها و ایده‌های منتخب به کار خود پایان داد، این مهم فرصتی مناسب بود تا استان اردبیل به عنوان مرکز برگزاری استارتاپ‌های سما انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه این استارتاپ به میزبانی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای اردبیل و با موضوع اسباب بازی در چهار زمینه اسباب بازی‌های الکترونیکی هوشمند، ساده، مکانیکی و سلامت محور برگزار شد افزود: استان اردبیل در حوزه‌های فناوری و کارآفرینی نخبگان بسیاری دارد که در این راستا استفاده از ظرفیت حداکثری این جوانان می‌توان پنجره جدیدی از فناوری را به روی اقتصاد استان گشود.

رسولی با بیان اینکه در چشم‌انداز سما قرار است دانش‌آموزان 50 مدل از مهارت‌های زندگی را فرا بگیرند که در این استارتاپ شرکت‌کنندگان تعدادی از این مهارت‌ها از جمله کار گروهی را کسب کردند، تصریح کرد: ظرفیت بالقوه موجود در استان اردبیل این اجازه را به ما می‌دهد تا از ظرفیت نوجوانان و جوانانی که ایده‌های ناب فناورانه دارند به نحو احسن بهره‌مند شویم.

وی فکر نوجوانان و جوانان را بزرگترین سرمایه مملکت معرفی و تصریح کرد: امروزه هم‌افزایی در بحث علم و ثروت در دنیا مطرح است که در این راستا مهمترین ثروت برای اقتصاد کشور فکر نوجوانان و ایده‌های جوانان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: در کشورهای جهان سوم نقش نیروی انسانی در خلق ثروت بسیار پایین است ولی کشور ایران که به قرآن و نهج‌البلاغه وصل است باید وضعیتی بهتر از شرایط موجود داشته باشد که خوشبختانه هم‌اکنون نیز شاهد رخداد برخی اتفاقات نوباورانه در کشور هستیم که مشخص می‌کند که جوانان و نوجوانان ایرانی ظرفیت و پتانسیل این را دارند که بتوانند در تمامی حوزه‌ها در جهان حرفی برای گفتن داشته باشند.

رسولی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و سمای اردبیل در رویکرد جدید خود می‌خواهد اکوسیستم کارآفرینی و فناوری را با همکاری سایر اداره‌ها پیاده‌سازی کند که در این زمینه از تمامی جوانان و دانشجویان با ایده‌های خلاقانه و فناورانه به صورت ویژه استقبال می‌کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید