خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: استان البرز بیشترین بانوان کارآفرین در حوزه صنعت را دارد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، محمدامین فرشی شامگاه شنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و متوسط استان، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری در البرز در حال برگزاری است.

وی بابیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه فقط نمایش کالا و انجام مذاکره تجاری نیست، افزود: هدف اصلی تبادل اطلاعات درزمینهٔ های مختلف است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز افزود: جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هدف عمده برگزاری این نمایشگاه است.

فرشی با اشاره به حضور همه مدیران استانی در این نمایشگاه، بیان کرد: تمام مدیران استانی و معاونان آن‌ها از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرده و به رفع مشکلات و معضلات حوزه‌های مختلف می‌پردازند.


حضور ۱۰ هیئت تجاری خارجی در نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی-صادراتی البرز
وی ادامه داد: هیئت‌های تجاری ۱۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط البرز شرکت می‌کنند. عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، ترکیه، آذربایجان و قزاقستان ازجمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز اضافه کرد: صنایعی که در این نمایشگاه حضور دارند از بهترین واحدهای تولیدی استان هستند که بیشترین صادرات را به خود اختصاص داده‌اند.

فرشی ادامه داد: نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی فرصت مناسبی است تا بتوانیم ظرفیت‌های استان را در بخش تولید و صادرات باهدف توسعه و گسترش آن‌ها به دیگر مناطق بیشتر معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه افتتاحیه فن بازار ملی به همراه نشست این فن بازار با حضور معاونان نهاد ریاست جمهوری و همه عوامل دخیل در این فن بازار برگزار می‌شود، عنوان کرد: نشست فعالان اقتصادی و تجاری کشور ایران و عراق  و بستن تفاهم‌نامه‌های هوشمندانه‌ای که حدود۱۷  تفاهم‌نامه اقتصادی است راداریم که به‌صورت پایلوت در البرز انجام می‌شود.


بازار پوشاک دست خودمان نیست!
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز بابیان اینکه باید کشور عراق و بازار آنجا موردبررسی قرار گیرد تا برای صادرات برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود، گفت: نمایشگاه‌های  تخصصی با حضور مردم رونق پیدا می‌کند و مردم باید از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند و با دست آوردهای هموطنان خود و همچنین خودکفایی در برخی از کالاها آشنا شوند.

فرشی  افزود: در حوزه  پوشاک به  توانمندی‌هایی رسیده‌ایم اما متأسفانه بازار پوشاک در دست خودمان  نیست.

وی با اشاره به اینکه نشست بانوان کارآفرین با حضور خانم ابتکار بیست و ششم آبان ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: استان البرز بیشترین بانوان کارآفرین در حوزه صنعت را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز بابیان اینکه وجود استارت آپها در این نمایشگاه دیده می‌شود، بیان کرد: کیفیت نمایشگاه قابل‌قبول است و باید این‌گونه نمایشگاه‌ها در استان و در کشور هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

فرشی گفت: صنایع کوچک و متوسط مشکلی برای صادرات ندارند و با سرمایه‌گذاری بیشتر در این بخش می‌توان به توسعه اقتصادی استان کمک کرد.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید