خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: کارآفرینی تنها وظیفه یک دستگاه نیست لذا از سال 1392 رویکرد ارائه خدمات مشاوره کارآفرینی و اطلاع رسانی مورد پیگیری قرار گرفت و هم اینک در این راستا 17 مرکز مشاوره کارآفرینی در سطح استان فعالیت دارند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، محمدامین بابایی در 'همایش کارآفرینی، توانمندسازی و مهرورزی' در نیشابور به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی به شرایط ناشی از اعلام جنگ اقتصادی از سوی دشمنان اشاره و بیان کرد: ایستادگی در برابر این هجمه نیازمند تقویت اقتصاد مقاومتی و حضور پررنگتر مردم در عرصه اقتصاد است.
وی ادامه داد: بر این اساس باید شبکه اجتماعی کارآفرینان ایجاد و تقویت شود زیرا اقتصاد مقاومتی شامل محورهای 'مردمی بودن، دانش بنیان، عدالت اجتماعی، درونزایی و برون گرایی' است.
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی همچنین به پیشینه 10 ساله پویش کارآفرینی در جهان اشاره و بیان کرد: این پویش در ایران چهار سال پیش آغاز شد و امسال به صورت رسمی در تقویم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت و به همه استانها در سطح کشور ابلاغ شد.
وی گفت: بر این اساس امسال برای نخستین بار ستادی به همین منظور در مشهد راه اندازی شد. در این چارچوب 70 رویداد با همکاری 25 دستگاه، نهاد و دانشگاه با هدف جلب همکاری همه افراد موثر در ایجاد اشتغال در خراسان رضوی در حال اجرا است.
بابایی افزود: از زمان شروع پویش کارآفرینی افزون بر 100 هزار مجوز مشاغل خانگی در خراسان رضوی صادر شده که با مدیریت این ظرفیت می توان چرخه های اقتصادی را با شتاب بیشتری به حرکت درآورد.
همچنین در این همایش از کارآفرینان برتر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نیشابور تقدیر شد.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید