خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: 301 میلیارد و 124 میلیون ریال تسهیلات در حوزه های مختلف اشتغال روستایی، ضروری و اشتغال داخلی توسط صندوق کار آفرینی امید این استان امسال پرداخت شد.

به گزارش کارآفرین ناب، سید«عمادالدین هزاوه ای» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 163 میلیارد و 506 میلیون ریال این تسهیلات در قالب 194 طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری به متقاضیان این پرداخت شده است.
وی ادامه داد: 230 میلیون ریال منابع مالی سال گذشته در مرحله نخست اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری به صندوق کار آفرینی امید استان مرکزی اختصاص یافت که تاکنون 70 درصد این اعتبارات جذب شده است و بقیه نیز در مرحله انعقاد قرارداد قرار دارد.
مدیرصندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: 30 میلیارد و 995 میلیون ریال از مجموع تسهیلات پرداخت شده امسال از محل منابع داخلی و 25 میلیارد و 780 میلیون ریال در راستای اجرای تفاهمنامه این صندوق با اداره کل ورزش و جوانان، ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شیلات و مرکز ملی فرش استان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
هزاوه ای ادامه داد: چهار میلیارد و 103 میلیون ریال این منابع مالی در قالب تسهیلات ضروری و 39 میلیون و 813 میلیون ریال نیز در زمینه سپرده های مردمی برای تثبیت اشتغال در استان پرداخت شده است.
وی خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی استان مرکزی در زمینه های مختلف اشتغال روستایی، مستقیم و سپرده گذاری در مجموع حدود 500 ایجاد و تثبیت شغل در استان به همراه داشته است.
استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادرتخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه اول کشور قرار دارد.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید