خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: در سالجاری و برای سال آینده 25 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود 8 درصد با رویکرد اشتغالزایی به متقاضیان مناطق محروم در استان‌های مختلف پرداخت می‌کنیم.


 به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، محمد سعیدی‌کیا در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار کرد: ما طی دو سال گذشته هر سال 20 میلیارد تومان تسهیلات به استان‌ها پرداخت کردیم و این رقم را در سالجاری و برای سال آینده به 25 میلیارد تومان افزایش می‌دهیم، به طوری که به صورت ویژه برای شهرستان گرمی 15 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغالزا پرداخت خواهیم کرد.

وی با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان گرمی برای آغاز یک حرکت جهادی در مسیر توسعه این شهرستان خاطرنشان کرد: ما در قالب طرح آبادانی و پیشرفت مناطق محروم سعی داریم براساس رویکرد مردمی و اعتمادی که به مردم داریم بدون دادن شعار و یا کار سیاسی حرکت زیربنایی را به انجام برسانیم تا به تدریج این اعتماد و همراهی مردم نیز تقویت شود.


رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: ما بدون همراهی اهالی مناطق محروم نمی‌توانیم اقدامات و فعالیت‌ها را به سرانجام برسانیم و بدون اینکه به اعتبار زیادی احتیاج داشته باشیم با عشق و علاقه کارها را به پیش برده و درصدد محرومیت‌زدایی واقعی هستیم.


سعیدی‌کیا به سختی کار در قلعه‌گنج اشاره کرد و افزود:آنچه که ما در این منطقه انجام دادیم امیدواری مردم را به ادامه حضور و زندگی در این منطقه برانگیختیم و بدون اینکه دخالتی در کار سایر دستگاه‌های اجرایی داشته باشیم کار را با توان مضاعف به پیش برده و سعی در همراهی با سایر مسئولان را داشتیم.


وی از انتخاب دو مشاور برای تهیه طرح آبادانی و پیشرفت و همچنین مشاور برای توانمندسازی مردم خبر داد و تصریح کرد: ما باید اعتماد خدشه‌دار شده مردم را اصلاح و ترمیم کنیم و سعی کنیم همراهی آنها را به صبر و حوصله بیشتر در پیشبرد امور شاهد باشیم.

 
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور از احصای مشکلات و اولویت‌بندی برای حل آنها در مناطق محروم و روستایی خبر داد و اظهار کرد: ما در یک استراتژی مدیریتی سعی کردیم تا مردم را در انتخاب هدف‌گذاری‌ها و انتخاب یک مدیر توانمند در پیشبرد کارها در مناطق محروم و روستایی آزاد گذاشته تا به شکل درست و منطقی این انتخاب‌ها انجام شود.


 سعیدی‌کیا ادامه داد: ساکنان این مناطق با پس‌اندازی که در ارقام مختلف بین 5 تا 20 هزار تومان به شکل ماهانه انجام می‌دهند، صندوقی را راه‌اندازی کردند تا با همکاری بانک سینا به تناسب رقم پس‌انداز تسهیلاتی نیز به روستائیان پرداخت شود تا اشتغال خانگی و کوچک راه‌اندازی شود.


وی خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته در قلعه‌گنج 5 میلیارد تومان منابع مالی انجام شد و به تناسب آن ما نیز بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون تومان به این صندوق کمک کردیم، 10 میلیارد تومان منابع جمع‌آوری شده و به میزان 14 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود.


رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: تاکنون در کشور بیش از 2 هزار و 600 طرح مصوب شده که در بانک‌ها برای 2 هزار و 200 طرح تسهیلات پرداخت شده و در این مدت بیش از یک هزار و 250 طرح به بهره‌برداری رسیده است.


سعیدی‌کیا، ویژگی اشتغال ایجاد شده را آشنایی کارآفرینان با مهارت‌های فنی و حرفه‌ای بیان کرد و گفت: ما در کنار پرداخت تسهیلات برای اشتغالزایی در این مناطق یک شبکه مدیریت خوب حول محور مسایل آموزشی، ورزشی، درمانی، فعالیت‌های قرآنی و معنوی و ... راه‌اندازی کردیم و سعی می‌کنیم بهترین شرایط را برای زندگی اهالی در این مناطق فراهم کنیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید