خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با تاکید بر توجه توانمندی و اشتغال‌زایی مددجویان گفت: نخستین کانون خیران کارآفرین و اشتغال در استان بوشهر راه اندازی می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، احمد لطفی در نشست با مسئولان استان بوشهر توجه به اشتغال مددجویان را در اولویت برنامه‌ها دانست و اظهار داشت: در راستای کمک به توسعه اشتغال پایدار، به‌زودی و با مساعدت خیران ، نخستین کانون خیران کارآفرین و اشتغال در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: وجود یک تشکل مردم نهاد غیر سیاسی، غیر انتفاعی و غیر تجاری در راستای هم‌افزایی و بسیج توانمندی‌های بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان در فضای اقتصاد مقاومتی و شرایط کنونی کشور ضروری است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: شناسایی و بهره‌برداری از مزیت‌های نسبی و رقابت پذیر برای توسعه اشتغال محرومان و توانمند شدن و توسعه فضای کسب و کار در کنار بازارشناسی، بازارسازی و بازارداری برای بکارگیری استعدادهای بالقوه و بالفعل اقشار محروم ساکن شهرستان‌های تابعه استان با راه اندازی این کانون پیگیری می‌شود.

لطفی در خصوص اهداف ایجاد کانون خیران کارآفرین و اشتغال در استان بوشهر بیان کرد:  ایجاد هماهنگی، هم افزایی و تسهیل امور مربوط به توانمندسازی افراد مستعد اشتغال دهک‌های پایین جامعه در فضای کسب و کار از جمله اهداف ایجاد این کانون است.

وی با تاکید بر فعال شدن بنگاه‌های اقتصادی در عرصه مددجویی گفت: بهره‌گیری از تخصص‌ها، راهکارها و امکانات بالقوه و بالفعل بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان ، شناسایی، تعامل و همکاری با سازمان‌های دولتی و غیردولتی در راستای توسعه امور توانمندسازی و  فراهم کردن شرایط تسهیل‌گری در استفاده از ظرفیت سازمان‌ها و نهادهای متولّی امر اشتغال را با ایجاد بانک اطلاعات نیازمندان جامعه هدف با همکاری نهادهای حمایتی و موسسات خیریه رسمی دنبال می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: از آنجا که کمیته امداد به دنبال شبکه سازی در عرصه اشتغال از آموزش و حرفه آموزی تا ایجاد اشتغال و شناسایی بازارهای هدف برای عرصه تولیدات مددجویی است، این کانون می‌تواند گام های اساسی برای ایجاد اشتغال پایدار بردارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید