خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه امروز مأموریت دانشگاه ها فراتر از مباحث آموزش و پژوهش است، گفت: ایجاد فرهنگ کارآفرینی و نوآوری از مأموریت‌های اصلی دانشگاه‌هاست.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، نخستین پیش رویداد استارتاپی همایش جایزه بزرگ شیخ بهایی با محوریت‌های استارتاپ و اجزای تشکیل دهنده یک استارتاپ موفق، دو متدلوژی رایج در استارتاپ‌ها، بوم ناب و بوم مدل کسب و کار، نوآوری در مدل کسب و کار استارتاپ‌ها و اکوسیستم استارتاپی در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات در این همایش تخصصی با بیان اینکه امروزه مأموریت دانشگاه‌ها فراتر از مباحث آموزش و پژوهش است، ایجاد فرهنگ کارآفرینی و نوآوری را از مأموریت‌های اصلی دانشگاه‌ها دانست.

وی، خلق ثروت، کارآفرینی و توجه ویژه به وضعیت اشتغال دانشجویان پس از فراغت از تحصیل را از دیگر مأموریت‌های اصلی در دانشگاه‌ها بیان کرد و افزود: حلقه اصلی برای نیل به این امر مباحث نوآوری و استارتاپی است

مسعودی از برنامه واحد علوم و تحقیقات برای نیل به دانشگاهی کارآفرین خبر داد و گفت: فرهنگ‌سازی و ترویج فعالیت‌های نوآورانه وظیفه مهمی بر دوش دانشگاه‌هاست و افتتاح بخشی از سرای نوآوری واقع در کتابخانه مرکزی این واحد تا پایان سال جاری گامی در این راستا خواهد بود.

فاطمه عزیزآبادی فراهانی معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات نیز در این همایش با بیان اینکه پژوهش و تحقیق اتفاقی ناگهانی نبوده بلکه رویدادی هدفمند همراه با انسجام و برنامه ریزی است، گفت: استارتاپ یا فعالیت کارآفرینانه و خلاقانه، فعالیتی پژوهشی برپایه اطلاعات و دانش و مسأله محور است.

وی وجود ظرفیت و سرمایه‌های مناسب واحد علوم و تحقیقات به خصوص در حوزه سرمایه انسانی بواسطه حضور استادان و دانشجویان ، همراه با سرمایه فیزیکی نظیر آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی را، فرصت مناسبی برای تولید علم منتج به حل و برطرف کردن مسائل کشور دانست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید