خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۴۰ کارآفرین برتر خراسان جنوبی تجلیل می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، مشیرالحق عابدی در آیین تجلیل از رانندگان شاخص و برتر همکار با شرکت کویرتایر در بخش حمل و نقل اظهار داشت: مقام معظم رهبری در فروردین ماه 93 مطلبی با عنوان «فرهنگ از اقتصاد مهمتر است» بیان کردند.

وی با بیان اینکه چرخه اقتصادی باید در بسیاری از کارخانجات استان بچرخد افزود: در این راستا باید مواد اولیه تولید برای کارخانجات تأمین شده و از طرف دیگر بازار فروش محصولات نیز فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: باید همه دست اندرکاران چرخه تولید در این چرخه دیده شوند و اگر فرهنگ با هم بودن را در جای جای کشور ایران بیاموزیم مطمئناً همکاری و همراهی در موضوعات مختلف نتیجه خواهد داد.

عابدی بالاترین سرمایه را در هر سازمان، نیروی انسانی دانست و اظهار داشت: اگر راننده‌ای بخواهد در این چرخه اقدام شایسته‌ای انجام دهد مطمئناً با همراهی مدیر کارخانه بهتر می‌تواند آنچه بر عهده او گذاشته شده را انجام دهد.

وی با بیان اینکه همراهی و یک زبانی در بیان موضوعات موجب رفع مشکلات می‌شود افزود: کارخانه کویرتایر نقش ارزنده‌ای در خراسان جنوبی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار است از 40 کارآفرین برتر استان که از ابتدای انقلاب تاکنون کارآفرینی را در استان انجام دادند تجلیل شود و نام آنان در تاریخ 40 سالگی استان ثبت شود.

عابدی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت کویرتایر قطعاً یکی از این بزرگمردان خواهد بود بیان کرد: خدمات و زحمات تمام جامعه هدفی که در بحث حمل و نقل و تولید فعالیت می‌کنند علاوه بر اینکه برای خانوادشان منفعت دارد برای کشور نیز موثر و مفید هستند.

وی خاطرنشان کرد: امید است در این زمان که در یک جنگ اقتصادی نابرابر قرار گرفته‌ایم با تلاش و جدیت بتوانیم اقدامات ارزنده‌ای برای خراسان جنوبی فراهم کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید