خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: 370 میلیارد ریال تسهیلات کار آفرینی در اختیار متقاضیان بنیادشهید و امور ایثارگران استان قرار می گیرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، گودرز امیری در شورای هماهنگی امور ایثارگران در سالن جلسات استانداری لرستان با بیان اینکه جلسات امور ایثارگران لرستان هر سه ماه یکبار به ریاست استاندار برگزار می شود افزود: در این جلسات مسائل و مشکلات امور ایثارگران جمع بندی و از طریق وزارت کشور یا استانداری با مقامات مسئول در سطح ملی پیگیری می شود.
امیری ادامه داد: استخدام خانواده های شهداء و ایثارگران باید از طریق مجوز استخدامی و استفاده از سهمیه 25 درصد صورت پذیرد.
وی بیان کرد: مجوزهای استخدامی ممکن است جوابگوی نیروهای بیکار خانواده های شهداء و ایثارگران نباشد که در این راستا جهت کارآفرینی این افراد 370 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قرار گرفته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: متقاضیان می توانند با معرفی کسب و کار و صدور مجوز تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند.
وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی با سود 6 درصد از منابع اعتباری تسهیلات روستایی و عشایری تامین شده و در اختیار خانواده های شهداء و ایثارگران قرار می گیرد.
وی اظهار داشت:جهت تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران به نحوی برنامه ریزی می شود که امکان بازدید و سرکشی به ترتیب اولویت توسط مسئولان استان انجام شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید