خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه خلیج فارس گفت: رویداد کارآفرینی رایانه ای نیترو با شرکت دانشجویان سال اول و دوم کامپیوتر به مدت چهار هفته در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، محمد رضا گلبهار حقیقی در حاشیه آئین اختتامیه این رویداد در جمع خبرنگاران افزود: در سه هفته نخست این رویداد چندین کارگاه آموزشی برای آمادگی شرکت کنندگان به مدت 12 ساعت برگزار شد.
وی بیان کرد: پس از اتمام کارگاه های آموزشی در هفته آخر رویداد شرکت کنندگان با ارائه ایده های خود به تیم های پنج نفره تقسیم و با کمک منتورها مشغول به ساخت ام وی پی(MVP حداقل محصول قابل عرضه ) ایده خود و تکمیل بوم کسب و کار شدند.
منتور (mentor) به افرادی می گویند که در یک زمینه ی خاصی تخصص، تسلط و تجربه دارند و در آن زمینه کارشناس هستند و می تواند به دیگران در یادگیری آن کار کمک کنند.
منتور یک رابطه ارگانیک و دوستانه با افراد جوانتر تحت سرپرستی خود برقرار می کند و نه تنها در مورد دروس دانشگاهی بلکه در زمینه مشاغل و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و روحی و روانی ایشان را یاری می دهد.
یکی از مفاهیمی مهم در کارآفرینی ناب،‏ حداقل محصول قابل عرضه (Minimum Viable Product) است که به اختصار ام وی پی (MVP) خوانده می شود.
گلبهار حقیقی ادامه داد: تیم ها پس از کار روی ایده ها شروع به ارائه آنها کردند که پس از اتمام ارائه ها با مشورت تیم داوری تیم های جی جیبی، وی بایک و زیگ تیک به ترتیب تیم های اول تا سوم این رویداد اعلام شدند.
وی یادآور شد: تیم های برتر به ترتیب برنده پنج، چهار و سه میلیون ریال وجه نقد همراه با لوح تقدیر شدند و گواهی شرکت در دوره نیز به تمامی شرکت کنندگان اهدا شد.
گلبهار حقیقی بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد آشنایی و آماده سازی دانشجویان نو ورود رشته کامپیوتر با محیط کار آفرینی و چالش های موجود بود.
وی افزود: تیم داوری این رویداد از سعید طلعتیان آزاد( مدیرگروه مهندسی کامپیوتر)، محمدرضا مرادی (مدیر استارتاپ فودجو)، علی برزگر (مدرس و متخصص ارزیابی فناوری) و محمود بهبهانی (مدرس و مشاور بازاریابی اینترنتی) تشکیل شده بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید