خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر پروژه سرمایه گذاری در طرحهای اشتغال فراگیر وزارت کار با اشاره به اینکه سازمان مدیریت دستور ابلاغ ۱۵درصد از منابع اشتغال فراگیر را داده است گفت: تا زمانی که طرح های موجود در کمیته های فنی و بانک ها تعیین تکلیف نشود سامانه کارا باز نخواهد شد.

به گزارش کارآفرین ناب، رامین اسدی، مدیر پروژه سرمایه گذاری در طرح های اشتغال فراگیر و روستایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره تسهیلات اشتغالی گفت: تا کنون حدود 6 هزار میلیارد تومان  پرداخت شده است که مرحله اول و دوم است. مرحله سوم و چهارم به اندازه 15درصد اعتباراست که سازمان مدیریت دستور پرداخت را داده است.

مدیرپروژه سرمایه گذاری وزارت تعاون افزود:صندوق کارآفرینی با صندوق توسعه ملی قرار داده بسته است تا برای پرداخت تسهیلات مشکلی نداشته باشند. باید پول به حساب بیاید، تا زمانی که پولی تصویب شده است به حساب بانک های عامل واریز نشود نمی توانیم سامانه تسهیلات بدهیم.

 وی با بیان اینکه سامانه کارا در حال حاضر در کرمانشاه و سیستان بلوچستان باز است  افوزد: تا زمانی که طرح های موجود در کمیته های فنی یا ارسال شده به بانک ها ، بررسی و تعیین تکلیف نشود سامانه کارا باز نخواهد شد.

اسدی با تأکید بر اینکه نهادهای حمایتی در الویت  دریافت تسهیلات هستندبیان کرد: مکاتباتی را با سازمان مدیریت و سازمان توسعه ملی داشته ایم برای اینکه منابع زودتر به بانک های عامل واریز شود. مرحله بعدی  تسهیلات اشتغال روستایی علی الرغم اینکه چندبار مکاتبه کرده ایم هنوز واریز نشده است.

گفتنی است، طرح اشتغال روستایی از دی ماه سال گذشته آغاز شد،هدف اصلی این طرح کاهش مهاجرت به شهرها، اشتغالزایی و حل بیکاری در مناطق روستایی و عشایری را به دنبال دارد.مجلس سال گذشته یک میلیارد و 500 میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی را برای توسعه اشتغال در مناطق محروم و روستایی به تصویب رساند.

بر اساس این طرح قرار است معادل ریالی 1.5 میلیارد دلار (حدود 6 هزار میلیارد تومان) از محل صندوق توسعه ملی نزد موسسات عامل (بانک های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی) سپرده گذاری شود و با تلفیق منابع هر موسسه برابر با سهم صندوق توسعه ملی به متقاضیان پرداخت شود.در راستای اجرای این طرح، مجموع منابع صندوق توسعه ملی با تلفیق منابع هر یک از موسسات مذکور حدود 12 هزار میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اختصاص می‌یابد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید