خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: نخستین رویداد شتاب اردبیل با محوریت صنعت کشاورزی و الگوی تولد کسب و کارهای نوین برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، محسن دیندار در نشست تبیین و اطلاع‌رسانی پنجمین رویداد شتاب اردبیل تصریح کرد: با هدف شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده برای نخستین بار رویداد شتاب با محوریت کشاورزی و دستیابی به هوشمندسازی فرایندهای این صنعت برگزار خواهد شد.

وی به تشریح محورهای این همایش پرداخت و توضیح داد: توسعه روش‌های نوآورانه و دانش بنیان در تولید محصولات کشاورزی و دستیابی به روش مناسب اتوماسیون و مکانیزاسیون از جمله محورهای ایده‌پردازی در این رویداد است.

  معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل توضیح داد: بازاریابی، بازارسازی، برندسازی محصولات کشاورزی، ارتقای سطح علمی کشاورزان و شکل‌دهی در شبکه‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های مدنظر همایش مذکور خواهد بود.

دیندار اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مراسم افتتاحیه رویداد شتاب در روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شده و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

وی از برخورداری شرکت کنندگان برتر این رویداد علمی از خدمات شتابدهی و تسهیل‌گری بلاعوض به ارزش ۵۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: ایده‌های برگزیده از حمایت دستگاه‌های مرتبط با صنعت کشاورزی نیز برخوردار خواهند شد.

معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل یادآور شد: به دلیل استقبال مناسب پژوهشگران و جوانان خلاق مهلت شرکت در این رویداد علمی تمدید شد تا علاقه‌مندان با اعلام آمادگی خود در رویداد شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده کشاورزی با الگوی «تولد یک کسب و کار» به دبیرخانه برنامه واقع در ساختمان پارک علم و فناوری استان مراجعه کرده و به صورت کاملا رایگان از بسته‌های آموزشی بهره برند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید