خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس صندوق کارآفرینی امید گنبدکاووس اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 61 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسعه روستایی به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش کارآفرین ناب، جانعلی قورچایی در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان وام درقالب 155 طرح که 60 طرح آن از محل اعتبارات صندوق کار آفرینی امید و 94 طرح دیگر آن از محل اعتبارات توسعه اشتغال روستایی بوده، پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: تسهیلات پرداختی در قالب طرح های کار آفرینی، خود اشتغالی و پشتیبان مشاغل خانگی بوده که با اجرای این طرح ها برای 175 نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل شده است.
قورچایی گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات اشاره شده، 10 پرونده دیگر نیز آماده دریافت وام اشتغال توسعه روستایی درمجموع به مبلغ 27 میلیارد و 500 میلیون ریال و اشتغالزایی برای 50 نفر می باشد که مراحل اداری و اخذ وثیقه آن درحال انجام است.
وی، سقف تسهیلات اشتغال توسعه روستایی صندوق کارآفرینی امید را از 100 میلیون ریال تا 40 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: دوره بازپرداخت این وام ها که کارمزد آن در بخش مرکزی گنبدکاووس 6 درصد و در بخش مرزی داشلی برون چهار درصد است، 60 تا 72 ماه می باشد.
به گفته رییس صندوق کارآفرینی امید گنبدکاووس، دوره تنفس بازپرداخت تسهیلات اشتغال روستایی بسته به نوع طرح از 6 تا 18 ماه می باشد.
قورچایی همچنین افزود: صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی تفاهم نامه هایی را با برخی ادارات و نهادهای گنبدکاووس امضا کرده است.
گنبدکاووس به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت گلستان با 350 هزار نفر جمعیت درشرق این استان واقع است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید