خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر اشتغال و کارآفرینی استان تهران گفت: ٥ هزار و ٤٧٠ نفر در طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاه ها در استان تهران جذب می شوند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا،  سعید دهقانی در جلسه کارگروه اشتغال استان تهران افزود: انتظار می رود از مجموع پنج هزار و ٤٧٠ هزار نفر ٧٠ درصد آن یعنی سه هزار و ٧٨٠ نفر کارورز در بخش های خصوصی استان تهران استخدام شوند.
وی افزود: تاکنون ١٢ هزار میلیارد تومان برای طرح کارورزی استان تهران به صندوق کارآفرینی امید اختصاص یافته است.
مدیر اشتغال و کارآفرینی استان تهران اضافه کرد: در طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاه ها، افرادی که جویای کار هستند، می توانند به واحدهای خصوصی مرتبط با رشته خود مراجعه کنند و کارورزی خود را در آنجا بگذرانند.
دهقان با بیان اینکه زمان طرح کارورزی چهار تا شش ماه است ادامه داد: سن افراد جویای کار باید 22 تا ٣٥ سال و در دوسال قبل سابقه بیمه افراد زیر سه ماه باشد.
مدیر اشتغال و کارآفرینی استان تهران گفت: در صورت جذب کارورز دولت تا دوسال حق بیمه را به کار فرمایان بخش خصوصی می پردازد.
دهقان با بیان اینکه بخش خصوصی می تواند در ازای سه نفر کارمند خود یک کارورز جذب کنند تصریح کرد: دولت به ازای هر کارورز ٣٠٠ هزار تومن پرداخت می کند.
وی با بیان اینکه افرادی که تا بحال تحت پوشش بیمه نبوده اند می توانند نسبت به استخدام خود در سامانه جدید کارورزی به آدرس http://portal tvto.com/ karvarzi ثبت نام کنند اضافه کرد: در این طرح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید لیست کارورزان را به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ابلاغ می کند تا لیست را برای بیمه به تامین اجتماعی ارسال کنند.
وی همچنین با اطمینان به کارفرمایان گفت: تامین اجتماعی به بازرسان خود آموزش می دهد تا اسامی کارورزان را در لیست کارکنان استخدام شده ننویسند و کارفرمایان پس از چهار تا شش ماه در صورت استخدام کارورز می تواند اسامی کارورزان خود را برای بیمه به اداره کار معرفی کنند.
دهقان همچنین گفت: در صورتی که کارورز موفق به استخدام در بخش خصوصی نشد به وی گواهی دوره کارورزی داده می شود.
مدیر کل فنی و حرفه ای استان تهران نیز در خصوص طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کسب و کار نیز گفت: در این طرح افراد دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم می توانند آموزش های لازم در خصوص رشته های مورد نظر خود را در فنی حرفه ای آموزش ببینند و بعد وارد بازار کار شوند.
رضا گرزین سهم استان تهران را در این طرح 32 هزار نفر ذکر کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید