خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر روز پنج شنبه با معرفی 13 کارآفرین برتر حوزه های کشاورزی، صنعتی و خدماتی در مازندران به کارخود خاتمه داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  ایرنا، رئیس هیات داوران دوازدهمین جشنواره کارافرینان برتر مازندران گفت: انتخاب کارآفرینان برتر براساس 36 معیار از بین حدود 100 واحد کارگاه فعال انجام شده است.
رمضان مهدی زاده در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر مازندران افزود: کارآفرینان برتر استان برای قرارگیری در فهرست کارآفرینان ملی به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد.
وی مهمترین معیار برای انتخاب کارآفرین برتر را نوآوری بیان کرده است.

 

 نوآوری راهکار رفع بیکاری
رئیس کانون کارآفرینان مازندران راهکار اصلی برای غلبه کشور بر بیکاری را نوآوری در فعالیت های اشتغالزا دانست و خواهان فراهم شدن حضور جوانان نوآور در عرضه اشتغالزایی شد.
رضا خسروی گفت: حضور کارآفرینان جوان با ایده های نو در عرصه اشتغالزایی می تواند بخش زیادی از مشکلات فعلی کشور در این حوزه که وابستگی به مسایل ارزی دارد را بر طرف کند.
وی تاثیرگذاری تحریم بر حوزه اشتغال را ناشی از سنتی بودن کارآفرینی دانست و اضافه کرد: با حرکت به سمت استارت آپ ها می توانیم ایده های نو را جایگزین فعالیت های سنتی اشتغالزایی کنیم و این ایده ها را با وجود تحریم ، ارز مورد نیاز کشور را تامین کنیم.
وی نظام آموزشی کشور را وابسته به مدرک گرایی و فاقد مهارت افزایی برای جوانان دانست و نتیجه اصلی تقاضا برای اشتغال در بخش دولتی را ناشی از مناسب نبودن نظام آموزشی کشور بیان کرده است.
خسروی با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از نوسان ارزی بر کشور از ایستادگی کارآفرینان در شرایط سخت قدردانی کرد.

 

 دستگاه های اجرایی پای کار بیایند
دبیر شورای اشتغال مازندران گفت: در شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم باید تمام دستگاه های اجرایی مرتبط برای کمک به کارآفرینان و حفظ اشتغال موجود پای کاربیایند.
کامران اصغری افزود: متاسفانه برخی از دستگاه های اجرایی در حمایت از کارآفرینان کم کاری می کنند و این سنگ اندازی می تواند شرایط را برای این واحدها سخت تر کند.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید تمام توان خود را برای بستر سازی اشتغال و حمایت از کارآفرینی به میدان آورد و باید دستگاه های اجرایی نیز در این راه به میدان بیایند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ائین اختتامیه گفت: برای مشاوره دهی به کارآفرینان و سرمایه گذاران 6 مرکز مشاوره راه اندازی شده است.
اصغری از کارآفرینان خواست پیش از سرمایه گذاری در حوزه اشتغال از مشاوره این مراکز برای هدایت سرمایه ها بهره مند شوند.
براساس اعلام اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران از سال 1385 تاکنون جشنواره کارآفرینان برتر برگزار شد و در این مدت سه هزار کارآفرین برتر استان ها و 120 کارآفرین برتر ملی انتخاب و معرفی شدند .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید