خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: در حال حاضر در حوزه کارآفرینی کشور اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، سورنا ستاری در بازدید از مراکز علمی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هر هفته یک یا دو سفر استانی انجام می‌شود که هدف این سفرهای استانی شبکه‌سازی در حوزه کارآفرینی کشور است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اتفاقات خوبی در حوزه علم و فناوری کشور در استان‌ها در حال انجام است، تصریح کرد: جهت گیری مناسبی در حوزه کارآفرینی در حال انجام است.

گفتنی است، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور برای بازدید از روند انجام پروژه‌ها و طرح‌های نوآورانه و فناورانه مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی به استان اصفهان سفر کرد. در ابتدای این سفر از طرح جامع شهرک سلامت اصفهان، طرح x-ray و شتاب دهنده خطیمستقر در شهرک سلامت بازدید کرد.

بازدید از مرکز بازی‌های رایانه‌ای و مرکز رشد واحدهای فناور مستقر در دانشگاه اصفهان و بازدید از مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی و بازدید از مراکز فناور آن نیز از  برنامه این سفر یکروزه بود. همچنین نخستین پارک علم و فناوری سلامت استان اصفهان نیز با حضور معاون فناوری رییس جمهوری افتتاح می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید