خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در ماه‌های بهمن و اسفند از سوی ستاد توسعه فناوری نانو سه رویداد کارنو در تهران، کرمان و کرج با رویکرد تغییر نگرش نسبت به فضای کسب‌وکار برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، ستاد ویژه‌ توسعه فناوری‌ نانو در ماه‌های بهمن و اسفند سه رویداد کارنو را در تهران، کرمان و کرج برگزار خواهد کرد و ثبت‌نام در این رویدادها آغاز شده است. ثبت‌نام زودهنگام مشمول تخفیف خواهد بود.

دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، شهید باهنر کرمان و مرکز تربیت مربی کشور (کرج) میزبان سه رویداد کارنو تا پایان سال خواهند بود که زمان ثبت نام و برگزاری این رویدادها به این شرح است:

 


ثبت نام در این رویدادهای سه‌روزه آغاز شده‌است و در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان، ثبت‌نام به‌صورت خودکار مسدود خواهد شد.

رویداد کارنو (دارای استاندارد سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور)  یکی از برنامه‌های آموزشی ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو با رویکرد تغییر نگرش نسبت به فضای کسب‌وکار است که تا کنون ۳۱ دوره در دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شده‌ است. در این رویدادها با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده، مفاهیم شروع یک کسب و کار، از پرورش ایده تا چگونگی نوشتن بوم کسب ‌وکار، تجاری‌سازی و بازاریابی محصول، تیم‌سازی، آشنایی با مالکیت فکری و چگونگی جستجو و ثبت پتنت آموزش داده می‌شود.

در این رویداد سه‌روزه، فضای ورود به کسب‌وکار شبیه‌سازی شده و شرکت‌کنندگان با ادبیات و همچنین چالش‌های ایجاد یک کسب‌وکار آشنا و محتوای آموزشی این رویداد در قالب کارگاه‌های آموزشی، مشاوره‌ها و همچنین مسابقه کسب‌وکار به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. در روز پایانی نیز شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در مقابل داوران ارائه می‌کنند و تیم‌های برتر معرفی و به آنها جوایزی اهدا می‌شود.

آشنایی با مدل بوم کسب‌وکار، آشنایی با مباحث مالکیت فکری، آشنایی با جستجو و ثبت پتنت، آشنایی با روش‌های بازاریابی و تجاری‌سازی، آشنایی با کارآفرینان موفق، شناخت توانمندی‌های فردی و شخصیتی، کار تیمی، حل مسئله و خلاقیت، مدیریت هزینه و خرید و تفکر تحلیلی و تصمیم‌سازی از برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی این رویداد به شمار می‌رود.

در این رویداد علاوه بر گواهینامه ستاد فناوری نانو، گواهینامه‌ سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور با کد بین‌المللی ارائه می‌شود. همچنین افراد توانمند و جویای کار به منظور اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان، به مجموعه‌های متقاضی نیرو و یا کارورز معرفی می‌شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید