خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اولین رویداد استارتاپی عناب کشور با هدف تجاری سازی و برند سازی این محصول و گسترش تولیدات آن، اسفند امسال در خراسان جنوبی برگزار می شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون علمی دانشگاه علمی _ کاربردی استان گفت: این رویداد با هدف معرفی این محصول و گسترش تولیدات آن ، تجاری سازی و برند سازی در بیرجند برگزار خواهد شد.

آتش روز با بیان اینکه محورهای برگزاری این رویداد، فرآورده های عناب در حوزه های محصولات دارویی، غذایی و بهداشتی است، افزود: ثبت نام در این رویداد از آذر امسال آغاز شده و تا بهمن ادامه دارد و  تمامی فعالان حوزه ی کشاورزی ، دانش آموختگان، دانشجویان و عموم مردم با تولید محصول هرچند ساده می توانند در این رویداد شرکت کنند و محصول خود را در معرض داوری داوران حوزه ی تخصصی کارآفرینی، کشاورزی و غذایی قرار دهند .

وی مهمترین ویژگی متمایز کننده این رویداد را از سایر استارتاپ ها، بر پایه محصول بودن آن اعلام کرد و گفت: این استارتاپ مختص ایده پردازی محض نیست و باید در این استارتاپ با محصول تولیدی که ممکن است محصول اولیه یا نهایی باشد، شرکت کرد.

معاون علمی دانشگاه جامع علمی _ کاربردی استان افزود: این رویداد حلقه ی آخر و مفقود برای تجاری سازی و برند سازی است که از یک محصول ساده شروع شده و پس از داوری و گسترش دادن توسط تولید کنندگان و کارخانجات صنایع غذایی و اخذ مجوز های لازم، به تولید انبوه می رسد و همچنین می تواند موجب تشویق و ترغیب کشاورزان حوزه ی عناب شود.

آتش روز با بیان اینکه جوایز خوبی برای گروههای اول تا سوم این استارتاپ در نظر گرفته شده است، گفت: علاقمندان و صاحبان محصول در این حوزه میتوانند به سایت رویداد استارتاپی به آدرس :  www.chilaan.com  مراجعه کنند.
جایزه گروه اول این استارتاپ، 6 میلیون تومان، گروه دوم 4 میلیون تومان و گروه سوم 2 میلیون تومان اعلام شده است.

وی افزود: ایران پس از چین ، کره و تایوان چهارمین تولیدکننده بزرگ عناب در جهان است و خراسان جنوبی با تولید بیش از 98 درصد عناب کشور، بزرگترین تولیدکننده این محصول گران بها در ایران است.

نشست نهایی اولین رویداد استارتاپی عناب در خراسان جنوبی، نهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید