خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور معاونت اشتغال کمیته امداد: کارآفرینانی که بتوانند زمینه استخدام و یا اشتغال مددجویان کمیته امداد را فراهم کنند، از تسهیلات مناسب بهره مند می شوند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، روح الله ایزدخواه در برنامه «دستاورد» رادیو گفت و گو با موضوع دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در سال جاری کمیته امداد، در راستای هدف اشتغال زایی و خودکفایی خانواده های تحت پوشش، طرح جدیدی را به نام «نظام راهبری شغلی» آغاز کرد، گفت: در این طرح از کارآفرینان موفق کشور در استان های مختلف، دعوت شده است تا در کار اشتغال زایی با کمیته امداد همکاری کنند زیرا ایجاد کسب و کار، یک امر تخصصی است و کارآفرینان بهترین عوامل در این کار هستند.
وی اظهار کرد: برای اجرا صحیح این طرح، شیوه نامه مشخصی هم وجود دارد؛ کارآفرین در رابطه با رشته ای که فعالیت می کند، طرحی را آماده می کند که بر اساس آن با همکاری کمیته اقدام به اشتغال زایی نیز می کند تا در تامین نهاده ها، تجهیزات و استانداردهای کسب و کار و همچنین فروش محصول به مددجو کمک می دهد تا اشتغال پایدار ایجاد شود.
مشاور معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با رادیو گفت و گو بیان داشت: کارآفرین هایی که وارد این فضا می شوند، روحیه خیرخواهی دارند اما از نظر اقتصادی نیز برای آن ها مزایایی دارد؛ گستره کارشان بزرگتر می شود و مقیاس تولیدات آن ها افزایش پیدا می کند. کسی که خودش صنایع تبدیلی شترمرغ را در یکی از استان ها دارد، نیاز به پرورش شترمرغ دارد و این کار را به مددجویان سپرده است و در واقع بخش تولید را به مددجویان واگذار کرده است و خوبی این کار ایجاد زنجیره های اقتصادی بزرگتر است.
وی افزود: اگر کارآفرین، آموزش های مهارتی را برای مددجویان ترتیب دهد، کمیته امداد هزینه های این آموزش را پرداخت می کند و اگر هم کارآفرین بتواند تعداد مشخصی از مددجویان را شاغل کند و آن ها را استخدام کند، تسهیلات کارفرمایی به کارآفرین تعلق می گیرد. همچنین روی فروش محصولات و بازاریایی نیز، کمیته امداد با توجه به ارتباطی که در کشور دارد، به کارآفرین کمک می کند تا بازار خوبی را ایجاد کند.
ایزدخواه درباره مشاغلی که کارآفرینان می توانند، مددجویان استخدام کنند، اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای مشاغل وجود ندارد و در حال حاضر صد طرح از تمام استان های کشور به کمیته امداد مرکز آمده است که دامنه وسیعی از مشاغل را در بر می گیرند.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید