خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری قزوین گفت: فعالان حوزه کارآفرینی باید همه توان خود را برای رفع مشکلات زنان دارای مشاغل خانگی به کار گیرند و زمینه آشنایی آنان را با بازارهای نوین فروش داخلی و بین المللی فراهم آورند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، معصومه مرادیان روز دوشنبه در جریان بازدید از نمایشگاه خانواده مینودری افزود: دستگاه های اجرایی،شهرداریها و مدارس سطح شهر می توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه در راستای حمایت از بانوان دارای مشاغل خانگی، محصولات و صنایع دستی آنان را برای استفاده خانگی و یا هدایای مناسبتها خریداری کنند.
وی افزود: آموزش حقوق شهروندی به زنان سرپرست خانوار یکی از مهمترین راه های توانمندسازی آنان است و دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین در این زمینه برنامه های مناسبی را در نظر دارد.
مرادیان در ادامه ضمن بازدید از نمایشگاه جویای مسائل و مشکلات بانوان حاضر شد.
نمایشگاه خانواده مینودری با رویکرد حمایت از مشاغل خرد و خانگی در مجتمع تجاری مهر و ماه دایر شده و تا سوم بهمن ادامه دارد.
در این نمایشگاه آثار صنایع دستی و هنری 150 هنرمند در 70 غرفه در حوزه های مختلف غذایی، تزیینی، کیف و کفش، وسایل آشپزخانه، زیور آلات و دکوراسیون منزل در معرض بازدید عموم قرار دادند.
یکی از موضوعات محوری در این نمایشگاه ایجاد توانمندی برای بانوان کارآفرین و ارتباط با حوزه های اقتصادی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید