خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چین قصد دارد به منظور تقویت جایگاه فناوری در اقتصاد این کشور و مقابله با جنگ تجاری امریکا، اهمیت بیشتری برای استارت اپ های خارجی قائل شود و جزیره «هاینان» را به قطب فعالیت های آنها مبدل کند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ونچربیت، چین به منظور تداوم رشد و توسعه اقتصادی سیاست آزاد سازی بخش هایی کلیدی از اقتصاد خود را تداوم بخشیده و انتظار می رود میزان واردات کالا و خدمات توسط این کشور در ۱۵ سال آینده از مرز ۴۰ تریلیون دلار فراتر رود.

از سوی دیگر مقامات چینی به منظور جذب سرمایه های خارجی قصد دارند توسعه فعالیت استارت اپ های خارجی در این کشور را کاملا جدی بگیرند و در همین راستا به دنبال تاسیس یک مجموعه نوآوری در جزیره هانیان هستند.

این جزیره گرمسیری که در جنوب چین واقع است به هاوایی چین معروف است و بعد از گذشت سی سال از تبدیل آن به یک استان مستقل دولت، قصد دارد آن را به مرکزی برای فعالیت خلاق ترین افراد و موسسات فناوری دنیا مبدل کند.

در اواخر ماه دسامبر گذشته کنفرانسی سه روزه به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری در این جزیره در هایکو مرکز هانیان برگزار شد و موسسان ۲۰ استارت اپ مشهور جهان و دهها سرمایه گذار حوزه فناوری از آمریکا، اورپا، استرالیا، هند و غرب آسیا در کنفرانس مذکور شرکت کردند.

هانیان یکی از فقیرترین مناطق چین است و دولت این کشور قصد دارد با استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات این منطقه را دگرگون کند. جذب دهها میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی توسط شرکت های مشهور آی تی از جمله نتایج اجرای طرح مذکور تلقی می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید