خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس صندوق کارآفرینی امید آستارا از اشتغالزایی برای 64 نفر با پرداخت 18 میلیارد و 510 میلیون ریال تسهیلات در این شهرستان، از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب، بابک نوری روز پنجشنبه در مصاحبه با ایرنا گفت: تسهیلات اشتغال با توجه به نوع طرح ها تا سقف یک میلیارد ریال به فرد متقاضی اختصاص می یابد و امسال بیشتر متقاضیان با دریافت تسهیلات، کارگاه های گلیم بافی، خیاطی و واحدهای صنفی ایجاد کردند.
وی افزود: حدود یک هزار هنرمند صنایع دستی در آستارا فعالیت می کنند و صندوق کارآفرینی امید با وام های کارفرمایی و مشاغل خانگی، آماده حمایت از آنهاست.
وی ادامه داد: این صندوق برای راه اندازی یک اقامتگاه گردشگری در آستارا دو میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده بود و با اشتغالزایی برای دو نفر در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
رئیس صندوق کارآفرینی امید آستارا گفت: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان در حوزه های خانگی، کارفرمایی و خوداشتغالی پرداخت می شود.
نوری یادآور شد: سال گذشته با پرداخت 33 میلیارد و 740 میلیون ریال تسهیلات، برای 186 نفر در آستارا شغل ایجاد شده بود و متقاضیان، به شرط احراز بیکاری با ارائه مدرک مهارت، از تسهیلات کارآفرینی با چهار درصد سود بهره مند شوند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید