خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد ملی استارتاپی و کارآفرینی سامیکس در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، رویداد ملی استارتاپی و کارآفرینی سامیکس عصر دیروز با حضور ۲۵۰ تیم استارتاپی در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

این رویداد با همکاری شتاب‌دهنده فارابی دانشگاه شهید بهشتی و شرکت ایرانسل با هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها، ساخت کمپانی‌ها و بازارهای در حال توسعه برگزار شد.

در این رویداد استارتاپ‌هایی از شهرهای شیراز، اصفهان و تهران شرکت کردند که ۱۰ تیم به عنوان تیم برگزیده انتخاب شدند و در پایان استارتاپ برتر کشور معرفی شد.

در این رویداد نماینده‌ای از هر تیم استارتاپی به مدت سه دقیقه درباره ایده این استارتاپ توضیحاتی ارائه داد.

کورش پرند رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در این رویداد گفت: شتاب‌دهنده فارابی در دانشگاه شهید بهشتی مستقر است که عملیات مختلف دانشگاه در حوزه‌های مالی از سوی این شرکت انجام می‌شود و شرکت دیگری به نام هاب به عنوان قطب اصلی فناوری اطلاعات دانشگاه امور فناوری اطلاعات ما را ا نجام می‌دهد.

وی با اعلام خبر خوشی برای استارتاپ‌ها گفت: شرکت هاب برنامه‌ریزی کرده تا در انتهای سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ از پنج استارتاپ در این حوزه حمایت کند.

در حاشیه این رویداد میزگرد تخصصی چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در ایران برگزار شد. همچنین از پلت‌فرم بازاریابی دیجیتال رونمایی و از ریاست پیشین مرکز کارآفرینی و رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی تقدیر شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید