خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی تعداد زنان کارآفرین و فعال اقتصادی را ۸۰۰ نفر اعلام کرد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، رقیه صادق زاده در جمع خبرنگاران گفت: ۸۰۰ کارآفرین زن و ۲۴ واحد تولیدی در استان با مدیریت زنان فعالیت می کنند.

وی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت زنان برای کاهش تصادفات جاده‌ای، مصرف بهینه آب و ترویج فرهنگ ایثار از جمله برنامه‌های آموزشی  بود که تا کنون برگزار شده است.

صادق زاده به اشاره به اینکه در آستانه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه ها و همایش های زیادی تدارک دیده شده است که از جمله آنها می توان به همایش" الگوی فاطمی و تحکیم خانواده" برگزاری نشست های بصیرت با موضوع انقلاب اسلامی، کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی، مسابقه کتابخوانی، کارگاه آموزشی در جهت سلامت زنان و پیشگیری از بیماری های شایع در بین زنان و برنامه های دیگر اشاره کرد.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به راه اندازی شهرک صنعتی ریحانه اظهارداشت: طی مذاکره با شورای شهر و شهرداری به دنبال مکان‌یابی مناسب برای ایجاد این شهرک صنعتی و کارگاهی برای تولید صنایع دستی در این شهرک هستیم و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از این فرایند حمایت می‌کند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید