خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار رامسر از پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان از طریق ثبت نام در سامانه کارا خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد آزاد در آئین افتتاح گلخانه بزرگ تولید گل‌های زینتی و آپارتمانی در رامسر اظهار داشت: به برکت انقلاب دستاورهای بسیار خوبی در سطح ملی، استانی و شهرستانی صورت گرفته است.

وی افزود: ارائه تسهیلات کارآفرینی از طریق سامانه کارا اقدامی ارزشمند در راستای تولید و اشتغال است. در فاز اول سال جاری این سامانه 80 طرح توانستند تسهیلات با اعتبار بیش از 60 میلیارد ریال دریافت کنند و فاز دوم ثبت نام نیز در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

فرماندار رامسر با بیان اینکه شورا و دهیاری‌ها باید درآمدزایی از طریق ساخت و ساز را کنار بگذارند و به سمت درآمد پایدار روستایی بروند، تصریح کرد: ایجاد اقدامات زیربنایی، اشتغال‌زایی، توسعه و حفظ بافت و اراضی روستایی باید در دستور کار شوراها و دهیاری‌ها قرار گیرد.

آزاد برگزاری مراسم افتتاحیه برای طرح های کوچک و بزرگ بهویژه طرحهای کوچک اشتغال‌زا را بسیار با اهمیت دانست و گفت: این آیینها نشان از حمایت مسئولان و تشویق جوانان است تا دیگر جوانان نیز برای شروع به کار ترغیب شوند و نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: برخی ممکن است بگویند این وام‌ها چه نتیجه ای دارد و ما با نشان دادن این طرح‌ها اعلام می‌کنیم که در تسهیلات داده شده بسیار حساس هستیم و تا حصول نتیجه پیگیر تک تک پروژه‌ها هستیم.

فرماندار رامسر از ایجاد تیم بازرسی برای بازدید مداوم از طرح‌هایی که تسهیلات دریافت کرده‌اند خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم کسی تسهیلات را خارج از مباحث اشتغال‌زایی هزینه کند و در این بخش بسیار حساس هستیم.

آزاد اقدام ارزشمند جوان کارافرین رامسری در ایجاد مجتمع تولیدی گل و گیاه را مورد تحسین قرار داد و گفت: وی از جوانان فعال و با اشتیاق در این بخش هستند که توانستند با برنامه‌ریزی و استفاده درست از تسهیلات این پروژه را اجرایی کنند.

وی افزود: این پروژه نه تنها باعث کارآفرینی و ایجاد اشتغال شده بلکه در توسعه روستایی نیز نقش با اهمیتی داشته است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید