خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت که ساکنان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه روستائیان این استان از اول امسال تاکنون سه برابر متقاضیان استان تهران از این صندوق وام اشتغالزایی دریافت کرده اند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، اصغر نورالله زاده در جشنواره دستاوردهای صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه یاسوج اظهار داشت: در سال جاری افزون بر 400 میلیارد ریال وام اشتغال زایی به متقاضیان این استان پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: این در حالی است که در تهران کل میزان پرداختی تسهیلات اشتغال زایی در سال جاری کمتر از 120 میلیارد ریال بوده است.
نورالله زاده یادآور شد که از مجموع 400 میلیارد ریال وام پرداختی در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 320 میلیارد ریال آن در حوزه مشاغل خرد و در سطح روستاها و مناطق دورافتاده روستایی و عشایری بوده است.
وی اولویت نخست این صندوق را پرداخت تسهیلات به ساکنان مناطق کمتربرخوردار و داشتن طرح های قابل توجیه فنی و اقتصادی در بخش های مختلف از جمله صنایع دستی ذکر کرد.
نورالله زاده بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید تاکنون رقمی افزون بر یک هزار و 100 میلیارد تومان وام اشتغالزایی در حوزه مشاغل خرد و زودبازده در سطح کشور و به روستائیان پرداخت کرده است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: این میزان وام پرداختی 23 هزار طرح خرد را شامل می شود که عمده آنها نیز در روستاها منجر به ایجاد شغل پایدار شده است.
وی با بیان اینکه این صندوق بر اساس ارزیابی ها و راستی آزمایی ها دارای کمترین انحراف در زمینه تسهیلات اعطایی به متقاضیان است، گفت: یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید رفع برخی بروکراسی های سخت اداری و تسهیل در روند پرداخت وام به متقاضیان از طریق صندوق کارآفرینی در دورترین نقاط روستایی و عشایری کشور بوده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید