خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه کارگاه‌های دانشجویی حوزه اشتغال آفرینی در استان مرکزی برگزار می‌شود گفت: واحد کارآفرینی و اشتغال در استان مرکزی راه اندازی شد.

به‌گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدتقی آبایی در حاشیه افتتاح واحدکارآفرینی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی این واحداظهار داشت: بنا به دستور اداری که از معاونت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد، واحد کارآفرینی و اشتغال در قالب تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت تعاون با جهاددانشگاهی به صورت مشترک ایجاد شد.

وی افزود: راه اندازی واحد کارآفرینی و اشتغال بیشتر به سبب کمک به دانشجویان و آماده کردن آنها برای واردشدن به بازار اشتغال است، کارگاه‌های مختلفی نیز در حوزه تعاون در مورد خوداشتغالی برای دانشجویان برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: از جمله اهداف این مجموعه، تغییر فرهنگ سنتی اشتغال در قالب کارهای علمی و پژوهشی است، کشور نیز برای پیشرفت نیاز به برون‌رفت افکار از اشتغال دولتی به خوداشتغالی و کارآفرینی دارد و هدف دیگر این مجموعه، ایجاد فرهنگی جدید در بین دانشجویان و حرکت آنها به سمت ایده‌های جدید است.

آبائی خاطرنشان کرد: توسعه و حمایت شرکت‌های دانش بنیان از جمله اهدافی است که در دستور کار این واحد قرار دارد که امیدواریم گام‌هایی موثر و مفید در روند فعالیت این واحد در استان مرکزی برداشته شود.

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز با اشاره به انعقاد قرارداد بین وزارت تعاون و جهاد دانشگاهی گفت: دستورالعملی در زمینه فعالیت‌های ترویجی، آموزشی و تحقیقاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد که جهاد دانشگاهی استان مرکزی طی آن اقدام به انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرد.

فاطمه غنی‌پور ادامه داد: مضمون قرارداد منعقد شده بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی، ایجاد کرسی‌های تعاون وکارآفرینی در دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های عالی است.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی تنها نهاد شروع کننده کارآفرینی در استان مرکزی بوده، مرکز تعاون و کارآفرینی برای کاهش شکست‌ پروژه‌های کارآفرینی و استفاده دانشجویان از کمک مشاوران در حوزه‌های ثبت اختراع و شرکت و مشاوره‌های شغلی و کارآفرینی، تدوین طرح کسب و کار، مدیریت و مشاوره در حوزه الکترونیک، صادرات و واردات ایجاد شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید