خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چهارمین رویداد استارت آپ ویکند بندرعباس با موضوع آزاد در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، حسین رئیسی، مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان در تشریح این رویداد گفت: استارتاپ ویکند بندرعباس به مدت سه روز از ۱۵ تا ۱۷ اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون سه رویداد در استان هرمزگان از سوی پارک علم و فناوری برگزار شده است، افزود: این رویداد با هدف گسترش فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار، تقویت اکوسیستم کارآفرینی در هرمزگان برگزار می‌شود.

رئیسی به اهمیت برگزاری این رویدادها اشاره کرد و گفت: در این میان برگزاری رویدادهای مرتبط با کارآفرینی و کسب و کار می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد روحیه کارآفرینی در بین جوانان جامعه داشته باشد.

به گفته وی، جامعه جهانی با درک این مهم، رویداد استارتاپ ویکند را که هدف آن آموزش افراد مشتاق و علاقه مند به راه اندازی کسب و کار از طریق آموزش‌های عملی است، معرفی کرده است.

مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان افزود: استارتاپ ویکند بندرعباس با هدف تبدیل ایده به کسب و کار از طریق مشاوره و مربیگری در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفندماه در پارک علم و فناوری بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مخاطبان این رویداد گفت: صاحبان ایده در هر حوزه و علاقمندان به ایجاد کسب و کار، دانشجویان، دانشجویان و… از جمله مخاطبان استارتاپ ویکند هستند.

رئیسی گفت: شرکت در این رویداد به یکی از حالات تک نفره، دو نفره یا تیم‌های بیشتر از سه نفر امکان پذیر است.

گفتنی است، علاقه مندان برای ثبت نام در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.swhormozgan.ir مراجعه و نام نویسی کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید