خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

منصوری، به اصلاح جهت گیری استخدامی ها در پروژه های نفتی خوزستان اشاره کرد و گفت: نسخه واحدی برای نیاز بازار کار خوزستان نوشته نشده چون نیاز در نقاط مختلف این استان متفاوت از یکدیگر است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری شبستان، «عیسی منصوری»، شامگاه (پنج شنبه 2 اسفند) در نشست کارگروه اشتغال خوزستان، اظهار کرد: فرآیند ارائه تسهیلات برای اشتغالزایی به صورت متوسط 135 روز است در حالی که باید حداکثر 55 روز باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار، افزود: نگران انحراف جدی در طرح های اشتغالزایی بودیم اما استان خوزستان روند خوبی از نظارت را پیاده کرد.

وی با اشاره به اصلاح جهت گیری استخدامی ها در پروژه های نفتی خوزستان، تصریح کرد: در خوزستان انجمن سازندگان تجهیزات نفتی به صورت قوی در سطح ملی فعالیت می کند؛ واقعیت این است که اغلب سازندگان فقط قطعه سازی می کنند و به تجهیزات پیچیده ورود نمی کنند.

وی با بیان اینکه صنعت نفت آماده سفارش دادن تجهیزات و قطعات حوزه تخصصی خود است و متخصصان این صنعت در کشور باید بیشتر پرورش داده شوند، اضافه کرد: نیاز بازار کار خوزستان در شمال استان کشاورزی، در بخش مرکزی صنایع بزرگ و خدمات و همچنین در جنوب غربی و شرقی نیاز اشتغالزایی تفاوت دارد.

منصوری، با اشاره به نیاز خوزستان به افراد متخصص در حوزه تعمیر و نگهداری قایق، کشتی و لنج، ادامه داد: نسخه واحدی برای نیاز بازار کار خوزستان نوشته نشده چون نیاز در نقاط مختلف این استان متفاوت از یکدیگر است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید