خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت:‌ به دنبال این هستیم که دانشجویان را با مقوله کارآفرینی پیوند دهیم. امروزه ارزش افزوده به عقیده من در بخش فناوری است که لازمه آن تنها در کارآفرینی نهفته شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم گردهمایی دانشجویان ممتاز این دانشگاه گفت: ما در برنامه راهبردی دانشگاه برنامه‌های مختلفی را پیش بینی کرده‌ایم تا بتوانیم ارتقاء لازم را در کنار ارتقاء درسی با قدرت بیشتر داشته باشیم.

معتمدی در ادامه با اشاره به برنامه‌های مهارت‌افزایی برای دانشجویان اضافه کرد: ما برای دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به خصوص افرادی که در المپیاد دارای رتبه شده‌اند در کنار برنامه‌های تحصیلی‌شان فوق برنامه‌های مهارت‌افزایی را راه‌اندازی کرده‌ایم، این در حالی است که در آینده نزدیک مدرسه مهارت‌افزایی را تأسیس خواهیم کرد. البته در این رابطه باید بگویم مقوله مهارت‌افزایی دانشجویان در حال حاضر در دانشکده‌های این دانشگاه دنبال می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم و راهبردی ما در سال آینده افزایش مهارت فارغ‌التحصیلان است از سوی دیگر مقوله کارآفرینی را با ایجاد سرمایه‌گذاری خوب در دانشگاه دنبال می‌کنیم. به طوری که در چهار سال گذشته از ۱۰ واحد به ۱۴۰ واحد درسی در این حوزه رسیده‌ایم. از طرفی ما برج فناوری را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر دنبال می‌کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که دانشجویان را با مقوله کارآفرینی پیوند دهیم. امروزه ارزش افزوده به عقیده من در بخش فناوری است که لازمه آن  تنها در کارآفرینی نهفته شده است. چرا که مقوله کارآفرینی دانشجویان می‌تواند باعث ایجاد شغل شود و چرخه اقتصادی کشور را با سرعت بیشتری بچرخاند.

معتمدی افزود: در حال حاضر ما از شرکت‌های معتبر خارجی و داخلی برای مهارت‌افزایی و کارآفرینی و همچنین فناوری استفاده کرده‌ایم. به طوریکه آنها سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیری هستند و می‌توانند ما را در رسیدن به اهداف خود کمک کنند. در واقع ما با این کار به دنبال تولید محصولات در قالب فناوری جدید هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی دانشگاه صنعتی امیرکبیر توجه به مقوله المپیاد است. به طوریکه در حال حاضر در مقایسه با سال‌های گذشته جذب المپیاد ما بیشتر شده است. همچنین رتبه‌های المپیادی ما افزایش روبه‌رشدی داشته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ما در کنار برنامه‌های آموزشی و پژوهشی در مقاطع مختلف برنامه المپیاد را به طور جدی دنبال می‌کنیم چرا که مطمئن هستیم نتیجه و خروجی خوبی خواهیم گرفت و دانشجویان نیز در آینده‌ای نزدیک پاسخ زحمات خود را خواهند گرفت. به عقیده من افرادی کارآمدتر هستند که مانند دانشجویان المپیادی زحمات زیادی کشیده و آثارشان معنادار است. در واقع این افراد نه تنها به خود بلکه به جامعه کمک می‌کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید