خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: رویداد کارآفرینی فرش دست‌باف استان اردبیل از ۲۲ اسفندماه به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب، اسحاق رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قرارداد سه ساله با شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برای اجرای پروژه توسعه خوشه کسب و کار فرش دستباف اردبیل دارد در راستای توسعه این پروژه سلسله اقداماتی را انجام می‌دهد که از جمله آن برگزاری رویدادهای کارآفرینی است.

وی افزود: حوزه فرش به عنوان هنر صنعت سنتی و تاریخی است که در حال حاضر ترویج و پویایی این هنر صنعت کاملا احساس می‌شود و همین امر نیز نیازمند نوآوری و فناوری‌های نوین بوده تا بتواند خود را با شرایط نوین تطبیق دهد و برای به روز و پویا ماندن این هنر صنعت باید اقدامات و فعالیت‌های نوآورانه دانش‌بنیان در این راستا انجام گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تشریح کرد: این رویداد از ۲۲ اسفندماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد و پیش‌بینی‌ می‌شود تا بیش از ۹۰ ایده به این رویداد ارسال شود و پس از داوری  بر روی تمام ایده‌ها ۵ ایده که امکان تجاری‌سازی را دارا بوده به عنوان ایده برتر برگزیده خواهند شد.

وی ادامه داد:  رویداد تخصصی کارآفرینی کسب و کار فرش دست باف اردبیل با مشارکت پارک علم و فناوری استان، شرکت شهرک‌های صنعتی، خوشه فرش دستباف و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار می‌شود و این رویداد دارای سه مرحله؛ پیش‌رویداد، رویداد و پس رویداد در راستای توجیه افراد علاقه‌مند و ایده پرداز در این حوزه انجام می‌پذیرد.

رسولی با اشاره به حمایت از ایده‌های برتر در راستای تجاری سازی گفت: پارک علم و فناوری استان اردبیل به هر یک از از ایده‌های برتر ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض جهت ایجاد کسب و کار پرداخت می‌کند و در کنار آن شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در جهت سرمایه‌گذاری و مشارکت اقداماتی را انجام خواهد داد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید