خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین گناوه در قالب جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه با حضورمسئولان استانی دراین شهرستان افتتاح شد.

به گزارش کارآفرین ناب، معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر دراین آیین به ایرنا گفت: دومین جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه ویژه دختران و زنان با محوریت کارآفرینی و رویکرد توانمند سازی بانوان گناوه از بهمن ماه آغاز شده و تا اردیبهشت ماه در سراسر روستاهای این شهرستان برگزار خواهد شد.
محمد مظفری افزود: عمده فعالیت‌ها دراین جشنواره برگزاری کارگاه‌های آموزشی درحوزه کارآفرینی با آموزش بانوان و با استفاده از کارگاه‌های خانگی اجرا شده است.
وی گفت: در این نمایشگاه بیش از 20 بانوی کارآفرین گناوه‌ای مشارکت کردند و چندین غرفه از جمله البسه، گل و گیاه، وسایل تزئینی، هنرهای دستی و مواد غذایی محلی دایر شده است.
وی یادآورشد: این نمایشگاه با مشارکت موسسه نیمدری سبز به مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های دائمی در ساحل این بندر برپا شده است.
مظفری افزود: در جشنواره مادرانه در کنار برگزاری کارگاه‌های آموزشی برنامه‌های فرهنگی و هنری ورزشی و تفریحی گوناگون از جمله بازی‌های بومی محلی، جشنواره غذاهای محلی، تقدیر و تجلیل از بانوان نخبه و برگزیده شهرستان برگزار شده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید