خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار ایلام گفت: تاکنون ۲۹۱ میلیارد ریال تسهیلات در غالب ۲۸۷ طرح با اشتغال‌زایی ۶۳۹ نفر در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری، ورزش و فناوری اطلاعات توسط بانک‌های عامل جذب و به متقاضیان شهرستان ایلام پرداخت شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، معروف بسطامی فرماندار ایلام در همایش کارآفرینان شهرستان ایلام گفت: یکی از دغدغه‌های اساسی کشور، استان و شهرستان بحث اشتغال پایدار و ارتقاء سطح معیشت مردم در سطح روستا است که وجود نیروهای کارآفرین و متخصص علاوه بر استفاده مطلوب از منابع استانی توسعه استان را نیز به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در وضعیت کنونی کشور بهره‌برداری از واحد‌های تولیدی با ایجاد  اشتغال‌زایی، مهم و ضروری است و باید کارآفرینان در راستای بهره‌مندی از ظرفیت ملی استان و شهرستان تلاش کنند.

فرماندار ایلام گفت: در دوره‌های گذشته در بحث مسائل اقتصادی توسعه روستاها به طور اساسی کار نشده بود که براساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید این موضوع امروز به خوبی در حال اجرا است که  این امر نوید بخش خبرهای خوب در بحث توسعه می‌باشد از این رو انتظار می‌رود این روند  سال ۹۸ با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری ۲۹۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی جذب استان شده که سهم شهرستان ایلام از این رقم  ۲۴ درصد است.

وی تصریح کرد: تاکنون  ۲۹۱ میلیارد ریال  تسهیلات در غالب ۲۸۷ طرح با اشتغال‌زایی ۶۳۹ نفر در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری، ورزش و فناوری اطلاعات توسط بانک‌های عامل جذب و به متقاضیان شهرستان ایلام پرداخت شده است.

بسطامی با بیان اینکه ۲۱ واحد راکد در استان به چرخه تولید بازگشته‌اند عنوان کرد: که از این تعداد ۷طرح در حوزه کشاورزی، ۱۵ طرح حوزه صنعت  و ۳ طرح در حوزه فناوری است.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۵ طرح بی‌نام توسط دستگاه‌های اجرایی استان تهیه و در دسترس مردم قرار گرفته است.

وی یادآور شد: استفاده از بیمه صندوق‌های بیمه‌ای نشانه‌ای از فعالیت و اشتغال این واحدها است که براساس این اسناد و سوابق واحدها تسهیلات دریافت نموده و فعالیت و پویایی آنها محرز شده است.

شهرستان ایلام از نظر صنعتی دارای معادن و منابع طبیعی همچون گاز و نفت است همچنین دارای ۹ مرکز دانشگاهی و ۴۵ کیلومتر بزرگراه است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید