1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار دماوند از ارائه 300 مورد تسهیلات به بانوان کارآفرین این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب، لیلا زعفرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: در نشست امور بانوان شهرستان دماوند پیش‌بینی برنامه‌های سال 98 در حوزه بانوان و خانواده در سه ماهه نخست سال تصویب می‌شود و به بررسی عملکرد سال جاری می‌پردازیم.

وی در خصوص عملکرد بانوان در سال 97 از شرکت در 16 نمایشگاه در استان تهران و شهرستان دماوند، حضور در یک نمایشگاه در خارج از کشور و 300 مورد ارائه تسهیلات به بانوان کارآفرین خبر داد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار دماوند همچنین از برگزاری 68 کارگاه آموزشی در حوزه بانوان و خانواده، نشاط و زندگی، مهارت‌های زندگی، فرزندپروری، برگزاری دو کارگاه و همایش بزرگ اعتیاد برای آرایشگران و ورزشکاران به عنوان دیگر فعالیت‌های بانوان در سال جاری نام برد.

زعفرانی ادامه داد: همچنین برگزاری کارگاه ایدز، هپاتیت و پیشگیری از بیماری‌های شغلی با همکاری شهرداری کیلان از دیگر فعالیت‌های حوزه بانوان در سال 97 بود.

وی در خصوص پیش‌بینی برنامه‌ها در سال 98 گفت: در فرودین‌ماه سال آینده، برنامه‌هایی چون وفات حضرت زینب(س)، عید مبعث، روز جهانی بهداشت، روز پاسدار و تقدیر از پاسداران شاغل، روز جانباز  و دیدار با همسران جانباز مدنظر قرار دارد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان دماوند از برگزاری سه همایش بزرگ جوانان در سه شهر دماوند، آبسرد و رودهن به مناسبت روز جوان، به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدنظر نام برد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر