خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: امسال برای تعداد پنج هزار و ۲۶۴ نفر به صورت مستقیم و پایدار در بخش کشاورزی استان اردبیل کارآفرینی شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، خلیل نیکشاد در نشست مشترک  با نماینده مردم منطقه در مجلس و نمایندگان عشایر اردبیل در بررسی مسائل و  نحوه واگذاری اراضی پایاب سد خداآفرین اظهار داشت: بیش از چهار هزار و 500 هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین به انواع سیستم های نوین آبیاری تحت فشار تجهیز شد که  تا کنون  90  درصد از فعالیت‌های آن به اتمام رسیده است.

وی افزود:  بیش از 15 هزار هکتار طرح‌های مطالعاتی آبیاری تحت فشار در استان صورت گرفته است که به طور قطع با شروع عملیات اجرایی آنها شاهد تحول مهمی در منطقه خواهیم بود.

نیکشاد تصریح کرد: امسال فعالیت‌های بسیار ارزشمندی در ارتباط با افزایش ضریب مکانیزاسیون و نوسازی ناوگان کاشت و داشت و برداشت محصولات کشاورزی استان صورت گرفته است به گونه‌ای که بیش از 180 درصد جذب اعتبار در خصوص واگذاری تراکتور و کمباین و دیگر ادوات دنباله بند کشاورزی را شاهد بودیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به میزان اشتغالزایی در این بخش بیان کرد: خوشبختانه امسال برای تعداد پنج هزار و 264 نفر به صورت مستقیم و پایدار کارآفرینی ایجاد شده است که این تعداد افراد دارای مشخصات ثبت شده و کد در سامانه کارآفرینی هستند که در بخش‌های مختلف دامداری و زراعت و صنایع تبدیلی و تکمیلی و واحدهای گلخانه‌ای مشغول به کار هستند.

وی گفت: در طی 15 ماه گذشته 117 طرح راکد در چرخه تولید و فعالیت قرار گرفته است که این واحدها در مدت پنج تا 10 سال گذشته غیر فعال بودند و سیاست راه‌اندازی دیگر طرح‌ها نیز با جدیت دنبال می‌شود.

نیکشاد در مورد اقدامات انجام گرفته در زمینه گسترش واحدهای گلخانه‌ای در استان اظهار کرد: احداث بزرگترین مجتمع گلخانه‌ای کشور در دشت مغان شروع شده و 300 هکتار از آن نیز واگذار شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: برای اتمام این پروژه مهم ملی 250 میلیارد تومان اعتبار از طریق استانداری اختصاص یافته است و عملیات اجرایی آن با دقت و شتاب هرچه بیشتری ادامه دارد و کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز به این مهم ورود پیدا کرده و عملیات اجرایی 100 هکتار گلخانه را نیز در دستور کار خود دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید