خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد استارت‌آپ طراحی و تولید لباس ایرانی و اسلامی به همت بنیاد نخبگان استان تهران برگزار می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با توجه به اینکه ایران یکی از پایه‌گذاران صنعت نساجی در جهان است؛ پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه و ارتقاء محصولات این صنعت در داخل و خارج از ایران وجود دارد که البته نیل به این هدف به کیفیت و خلاقیت در تولید و عرضه منسوجات وابسته است.

در همین راستا، بنیاد نخبگان استان تهران با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، در نظر دارد استارت‌آپ «طراحی و تولید لباس ایرانی و اسلامی» را با حضور اجتماع نخبگانی، برگزار کند.

از اهداف مهم این رویداد می‌توان به شناسایی افراد خلاق در  حوزه طراحی و تولید لباس و پوشاک، تقویت اکوسیستم استارت‌آپی کشور در این حوزه، ایجاد فضای تبادل نظر و گفت‌وگو بین ایده‌پردازان، فعالان حوزه استارت‌آپ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و در نهایت به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه نوآورانه، اشاره کرد.

طراحی و فروش لباس‌های ایرانی اسلامی؛ مشکلات، کمبودها و چالش‌های موجود در کسب‌و‌کارهای مرتبط با حوزه مُد؛ فروش و اجاره آنلاین لباس؛ طراحی‌های خلاقانه در حوزه مُد و لباس؛ دیجیتال مارکتینگ حوزه مُد و لباس و ایجاد بازارهای نوظهور در حوزه مُد و لباس، از مهمترین محورهای این رویداد است.

لازم به ذکر است، استارت‌آپ «طراحی و تولید لباس ایرانی و اسلامی» اردیبهشت‌‍98 درمحل بنیاد نخبگان استان تهران برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در این رویداد تا 31 فروردین به سامانۀ بنیاد نخبگان استان تهران مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید