خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: توسعه فضا‌های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه برای حرکت به سمت دانشگاه نسل چهارم و کارآفرین، مهم‌ترین اتفاقات سال ۹۷ را برایمان رقم زده است.


به گزارش کارآفرین ناب، جلال رضایی‌نور، رئیس دانشگاه صنعتی قم در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، مهمترین اتفاق سال ۹۷ را ۱۰ ساله شدن این دانشگاه دانست و گفت: اتفاقات مهم سال دانشگاه صنعتی قم مربوط به ساخت، تجهیز و مجتمع سازی فضا‌های آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی، اداری، دانشجویی و ورزشی در سطح دانشگاه است.

رضایی نور با بیان اینکه در سال گذشته ساختمان دانشکده‌های برق و کامپیوتر تأسیس شد، افزود: همچنین کتابخانه مشکات السادات را امسال تجهیز و راه اندازی کردیم.

رئیس دانشگاه صنعتی قم ساخت و تجهیز دیتاسنتر و مرکز انفورماتیک دانشگاه صنعتی قم را از دیگر اتفاقات مهم این دانشگاه در سال ۹۷ عنوان کرد و افزود: تأسیس سالن ورزشی شهید شهریاری، راه اندازی کارگاه مهندسی عمران، کارگاه هیدرولیک و مهندسی سیالات و کارگاه مهندسی پلیمر از دیگر اقداماتی است که سال ۹۷ در دانشگاه صورت گرفته است.

وی همچنین به افزایش تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه اشاره کرد و گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه از ۵۳ نفر به حدود ۷۰ نفر افزایش یافته؛ که نشان از رشد ۲۵ درصدی دارد.

رضایی نور با بیان اینکه فرآیند‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه را جهت حرکت به سمت دانشگاه نسل چهارم و کارآفرین سال گذشته دنبال کردیم، گفت: توسعه پژوهشی دانشگاه نیز از طریق تأسیس انتشارات دانشگاه و چاپ سه عنوان نشریه علمی-پژوهشی جدید در سال ۹۷ صورت گرفت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید