خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: دانشجویان می‌توانند در مرکز کارآفرینی و نوآوری‌های دانشگاه در قالب فعالیت‌های فناورانه به پرورش ایده‌های خود بپردازند و به پیشرفت دلخواه برسند.


به گزارش کارآفرین ناب، عبدالمجید مصلح، رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص راه اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه گفت: مرکز کارآفرینی و نوآوری‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر در سال ۹۶ راه اندازی شده و شاهد ثبت آثاری ماندگار در این مرکز هستیم.

مصلح افزود: مرکز کارآفرینی و نوآوری‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر جزو مرکز رشد دانشگاه محسوب می‌شود، اما فراتر از آن است؛ چرا که زمینه ساز پرورش ایده‌های دانشجویان است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: راه اندازی این مرکز در حوزه کارآفرینی و نوآوری به خاطره‌ای ماندگار در دوران دانشگاهی ام تبدیل شده است چرا که از طریق راه اندازی آن شاهد رشد و پیشرفت دانشجویان خلیج فارس بوشهر در عرصه‌های ملی و بین المللی شده ایم.

وی اضافه کرد: اینکه دانشجویان می‌توانند در قالب فعالیت‌های فناورانه به پرورش ایده‌های خود بپردازند و به پیشرفت دلخواه برسند برای دانشگاه خلیج فارس بوشهر افتخاری بزرگ است. فعالیت اصلی این مرکز، ترویج و توانمندسازی و تشکیل تیم‌های نوآور و کارآفرین است و زمانی که این تیم‌ها به توانمندی مطلوبی دست می‌یابند ایده‌های آنان ثبت می‌شود و تا مرحله تجاری سازی و ورود به بازار پیش می‌روند.

مصلح اظهار کرد: دانشگاه خلیج فارس بوشهر با راه اندازی این مرکز زمینه‌های لازم برای پیشرفت دانشجویان صاحب ایده را فراهم کرده و اکنون شاهدیم که برخی از تیم‌های نرم افزاری دانشجویان ترم ۵ و ۶ دانشگاه در حال پرورش ایده‌های خود هستند و توانسته اند به درآمدزایی از محل کارآفرینی در این مرکز بپردازند. عمده درآمد انان از خارج کشور تامین می‌شود و به بازار‌های بین المللی راه یافته اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید