خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با تلاش یک شرکت دانش‌بنیان دانشجویی امکان ارسال پیامک‌های صوتی و متنی با کمترین هزینه برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های واسطه‌محور و استارتاپ‌ها، با کیفیت بالا فراهم شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، وب‌سرویس دانش‌بنیان ارائه‌شده با فراهم کردن امکان تعامل توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های واسطه محور و استارتاپ‌ها با کاربران، خدمات پیشرفته‌ای ارائه داده است. این وب‌سرویس، امکان ارسال پیامک‌های صوتی و متنی را با کمترین هزینه برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های واسطه محور و استارتاپ ها، با کیفیت بالا فراهم کرده است؛ بطوریکه می‌توانند میلیون‌ها پیامک صوتی و متنی را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای مشتریان و کاربران ارسال کرده و با استفاده از وب سرویس‌های پیشرفته، با آنان در تعامل باشند.

این سرویس بومی که به تازگی توسعه یافته است، در حال رشد در استارتاپ استودیو آراتل (AVC) و نتیجه مدت‌ها تلاش متخصصان ایرانی است؛ این سرویس بومی با کاهش هزینه‌ها، زمان و انرژی، راهکاری مناسب برای توسعه دهندگان برنامه‌های کاربردی، استارتاپ‌ها و در نهایت کاربران به شمار می‌آید.

هدف از ارائه این سرویس تحت وب، ایجاد بستری هوشمند، برخط و آسان برای ارتباط با کاربران عنوان شده است که افزایش میزان کاربران وفادار برای کسب و کارهای مختلف را فراهم کرده است.

این سرویس دانش‌بنیان ویژگی‌های مهمی دارد که از آن جمله می‌توان به موارد "ارسال پیامک صوتی: امکان انتقال واقعی احساس و منظور خود به مشتریان"، "ارسال پیامک متنی: مطلع کردن کاربران از آخرین وضعیت با استفاده از سرشماره‌های خدماتی"، "ارسال کد یکبار مصرف: احراز هویت کاربران به سادگی و امنیت فراوان" و "تبدیل متن به صوت: برای تعامل تاثیرگذارتر با کاربران" اشاره کرد.

این سرویس دانش‌بنیان مبتنی بر محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی مانند جاوا، سی شارپ، پی اچ پی، پایتون و جاوا اسکریپت، برای راحتی تعامل توسعه دهندگان با کاربران، کدهای آماده‌ای را ارائه داده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید