خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

آیین رونمایی از طرح‌های اشتغال زایی جوانان با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاون امور جوانان و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ امروز با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت در محل ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز جوان در جهت تحقق شعار سال (رونق تولید) از طریق ویدیو کنفرانس رونمایی شد.

در این مراسم که مدیران عامل صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت نیز حضور داشتند، ۴۸۰ طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید با اشتغال ۱۳۳۰ نفر به طور هم زمان افتتاح و ۴ طرح این صندوق به صورت نمادین از طریق ویدیو کنفرانس در ۴ استان راه اندازی شد.

همچنین آغاز به کار ۵۵۰ هسته کار آفرینی اجتماعی و ایجاد اشتغال برای ۸۰۰ نفر و افتتاح نمادین ۴ طرح این بانک به صورت ویدیو کنفرانس در ۵ استان کلید خورد.

استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، کرمان و کرمانشاه طرح‌های خود را از طریق ویدیو کنفرانس رونمایی کردند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید