خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به اجرای برنامه‌های راهبردی این دانشگاه گفت: رسیدن به دانشگاه نسل سوم ، یکی از اهداف ماست چرا که دانشگاه نسل سوم، دانشگاهی کارآفرین است و برای مهارت افزایی و کارآفرینی به دانشجویان کمک می کند.

به گزارش کارآفرین ناب، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به اجرایی شدن برنامه راهبردی این دانشگاه گفت: برنامه راهبردی دانشگاه امیرکبیر یک برنامه جامع و مستمر است که طی آن مشخص می شود هر سال چه میزان پیشرفت در تحقق اهداف کلان دانشگاه وجود داشته باشد.

وی افزود: رسیدن به دانشگاه نسل سوم ، یکی از اهداف ماست چرا که دانشگاه نسل سوم، دانشگاهی کارآفرین است و برای مهارت افزایی و کارآفرینی به دانشجویان کمک می کند. لذا با جدیت به دنبال تحقق این‌ هدف هستیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه کارآفرین با ارتباط مؤثر با صنعت می تواند به رونق تولیدات داخلی نیز کمک کند.برای رسیدن به این مهم، مرکز رشد دانشگاه فعالیت‌های خود را افزایش داده است و به عنوان یک مرکز کارآفرین در اختیار دانشجویان قرار گرفته است. بسیاری از خروجی‌های این مرکز تبدیل به شرکت دانش بنیان شده اند. در این مرکز ایده‌های دانشجویان تبدیل به محصول می شود و گروه‌ها پس از تولید محصول تبدیل به شرکت شده و از مرکز جدا می شوند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید