خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت:رویداد استارت آپی منابع طبیعی و آبخیزداری برای اولین بار در کشور از طرف اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام برگزار میشود.

به گزارش کارآفرین ناب،  احمدی مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان ایلام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: استارت آپ کسب و کاری است که عموماً حول محور تکنولوژی شکل گرفته و پتانسیل رشد بالایی دارد که منابع طبیعی استان به عنوان یک سازمان پیشرو، تشخیص داد در راستای حرکت به سوی کارآفرینی و نو آفرینی این رویداد رابرگزار کند، که بامحوریت خشکسالی، سیل و آبخیزداری، حفاظت و صیانت ازجنگل هاومراتع، پیشگیری از آتش سوزی جنگل هاومراتع، جنگل کاری وتوسعه جنگل وتجدیدحیات طبیعی جنگل‌ها وگیاهان دارویی، با اراٸه ایده‌های برتر در استان ایلام برگزار خواهد شد.

احمدی افزود: با توجه به نو بودن این رویداد‌ها و در راستای اعتماد به جوانان برگزاری این رویداد به تیم اجرایی جوان که توسط مشاور جوان آقای پژمان لطفی هدایت میشوند سپرده شد.

وی ادامه داد:استارت آپ سازمان موقتی است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرار پذیر و مقیاس پذیر در ۵۰ تا ۷۰ ساعت حدااقل سه مدل کسب و کار را به نتیجه می‌رساند و معمولا سازمان‌هایی موفق هستند که پس از این ۵۰ ساعت همدیگر را رها نکنند.

احمدی با اشاره به اینکه استارت آپ‌ها سازمان موقتی کسب و کار هستند، یادآورشد: برخی از این ایده‌ها دراستارت آپ هابه نتیجه اولیه هم می‌رسند و حتی برخی قرارداد‌ها نیز با این ایده پردازان بسته می‌شود واز طرف خود ایشان و اداره کل منابع طبیعی استان، شتاب دهنده‌های مستقر در رویداد و پارک علم و فناوری استان ایلام حمایت خواهند شد.

احمدی با بیان اینکه بیشترین استارت آپ‌ها برگزار شده در کشور درحوزه "ICT"است، گفت؛ به همین دلیل برگزاری استارت آپ درحوزه منابع طبیعی کاری نو و ابتکاری است که باید ادامه داشته باشد و باید به نوآوری و قشر جوانان اعتماد کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید