خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرمانداردیلم استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه بزرگترین دغدغه شهرستان موضوع اشتغال جوانان است، باید در حل آن از بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب بهره لازم برده شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، عبدالامیر قاسمی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان افزود: یک چهارم جمعیت شهرستان دیلم از نیروهای جوان، پویا و سرزنده تشکیل شده که این وضعیت مسئولیت ما و تمامی نهادها و دستگاه های متولی درمقابل این قشر بیشتر است.
وی اظهارداشت: تمامی طرح های پیش بینی شده درحوزه های گردشگری، صنعتی، کشاورزی و پرداخت تسهیلات خود اشتغالی دراین شهرستان بصورت هدفمند و با محوریت جوانان تحصیل کرده و جویای کار اختصاص یابد.
قاسمی گفت: رسیدگی و ساماندهی به مسایل و مشکلات جوانان شهرستان در اولویت همه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
وی افزود: 22 دستگاه اجرایی که در امور ساماندهی جوانان مسئولیت دارند باید با توجه به نقش مهم این قشر در تمامی حوزه ها بویژه علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برنامه های شاخص داشته باشند.
فرماندار دیلم گفت: اداره ورزش وجوانان به عنوان دبیرخانه ستادساماندهی امور جوانان، مسئول جمع آوری، تدوین طرح مطالعاتی و ایجاد یک سند راهبردی با همکاری همه نهادها شود.
وی افزود: شهرداری دیلم مکلف است بزودی مکانی که متعلق به خانه جوان است را در اختیار اداره ورزش وجوانان قرار دهد تا پس از تعمیر و تجهیز، سمن ها، انجمن ها و موسسه های فعال از آن استفاده کنند.
وی بیان کرد: شهرستان دیلم تاکنون جوانان نخبه زیادی را در حوزه های علمی، ورزشی، فرهنگی و کارآفرینی برای خدمت به جامعه تحویل داده و باید قدر آنان را بدانیم و بهره گرفته شود.
شهرستان دیلم با بیش از 35 هزارنفر جمعیت در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید